Scio ubi sentit animo trepido

poniedziałek, września 5

117.

Hej misie:-)
nie pojawiałam się tutaj dość długo, ponieważ nie miałam "wolnych myśli" non stop praca, w wolnych chwilach korzystanie z nich no i wieeecie jak to bywa, a trzeba usiąść porządnie i się postarać - ALE już jestem! :)
dość sporo zaszło w międzyczasie, ale nie muszę się nikomu z niczego spowiadać hihi, jestem szczęśliwa, życie idzie do przodu, rok szkolny się zaczął - takie są fakty.
kurde, cholerne uczucie kiedy wyciągasz rękę do kogoś, bo masz słabość a ta osoba i tak zrobiła to samo, ale mam za dobrych ludzi obok siebie żeby płakać nad rozlanym mlekiem:-) stale uczymy się życia.
jaką pracę znalazłam podczas wakacji i co się ze mną działo?
otóż, otóż - podeszłam do egzaminów zawodowych ( fakt co fakt do praktyki mając gorączkę i zatoki) ALE zdałam - na ile? - WIEDZĄ WTAJEMNICZENI;-) moja średnia na koniec roku w miarę mnie satysfakcjonuje, egzaminy zdane - także trzeba pchać to gówno dalej do przodu, DAMY RADĘ!!:-)
potem były wakacje, dodałam Wam tamtą notkę, potem wypaliła praca - podeszłam do niej dość nietypowo a miejsce naprawdę świetne i stawka też:-) poznałam mega ludzi, zdobyłam doswiadczenie - pracowałam przy "rozładunku na dziale biurowym/"akcja szkola 2016" - cóż za profesjonalna nazwa, haha:> ale tak było:)) no i sobie przepracowałam praktycznie całe wakacje - oprócz jednego tygodnia no i połowy Lipca - wcześniej odbywało się bezsensowne marnowanie czasu:D miałam jechać nad morze do pracy, ale niestety nie powychodziło:-)
udało mi się pójsć do kina na takie filmy jak "Epoka Lodowcowa" i "Legion Samobójców", pojechać do Rabki rodzinnie i odpocząć no i ogółem skorzystać z dobrej pogody:-) pod koniec Sierpnia zaliczyłam się na 3 dni Beerfestu z ekipą, a jeden dzień był mega magiczny:-)
co tu wiecej pisać, wszystko jest tak jak ma być :)

dodam parę zdjęć no i nutek:

ZDJĘCIA:



moje kochanie<3


<3<3

nocne powroty z pracy:D




przygotowania do szkoły part 1

part 2

 perełki doradzone(<3)

słodkie leniuchowanko:D

Rabka:-)




<3!!!

takie tam w pracy:-) + ze świrkiem :*
A Z NUTEK?

klik
klik
klik
klik podejrzana faza, haha
klik i na to też
klik przekonałam się!:D
klik
klik
klik

i na ostatni gryz moja perełka

klik
kiedy ją odpalam to zamykam oczy - odpływam - jestem w swiecie z wszystkimi osobami, które są szczęśliwe i pełne życia, które podają mi ciepłą dłoń i mocno mnie przytulają....za często mamy w sobie jakąś pieprzoną dumę, kiepskiego zła, zazdrości, ale co na to poradzimy? wybijajmy sie dalej wzajemnie:-)

5!

7 komentarzy:

  1. Czy ktoś już mówił ci, że wyglądasz jak anioł?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie doczekałam się nowego wpisu na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kim jesteś? :) cieszę się również z Tobą, ale do następnego trzeba bedzie długo poczekać :/

      Usuń
  4. No super :) zakochałem się w tobie :*

    OdpowiedzUsuń