Scio ubi sentit animo trepido

sobota, grudnia 14

66.

Czeeeeeść mordy:-)!
Stwierdziłam, że wypadałoby coś tutaj napisać, bo troszkę czasu zleciało. Dzisiejszy dzień był najlepszym dniem w tym tygodniu-co cieszy mnie barrrrdzo, potrzebowałam tego hihi:> Mam dla Was notkę "z sensem"+sklejkę, więc wsioooo!
Łeb do góry! Pchnij się ku górze! Życie może podkładać nam schodki, ma takie prawo. Lecz z tym każdym nowym schodkiem, jesteśmy o krok do przodu. Nie może być tak, że pogłębiasz się w fazie"jestem okropny i beznadziejny, do niczego się nie nadaję, jestem nienormalny, nikt mnie nie pokocha bo nie jestem ideałem" NIE! Z tej fazy jest wyjście, wiesz? Tylko trzeba chcieć a co ważniejsze-musisz w siebie uwierzyć z całych, prawdziwych sił mordo! Nie możesz żyć w załamaniu i smutku. Nie uśmiechać się, nie cieszyć ani nie doceniać każdego nowego dnia. To Cię zgubi. Każdy nowy dzień przynosi nowe szanse i możliwości!-ZAKODUJ W każdym dniu odkrywasz siebie, odkrywasz świat i otoczenie jak i to co nie zostało przez Ciebie jeszcze odkryte. Tak na prawdę, otoczenie w jakim przebywasz zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Ziomuś, choćbyś miał zostać sam, masz być prawdziwy i nigdy nie dać się wciągać w coś co Cię zmienia na gorsze. Wiesz? Bo to nie o to chodzi. To nie tak, że myśli samobójdze mają Ci towarzyszyć podczas każdego upadku, tak? Bo nawet tym "najtwardszym" przytrafiają się upadki, błędy a nawet i większe schodki. Nie ma sensu brania wszystkiego do siebie, bo to wykańcza psychicznie! Czasem trzeba odpuścić, zrezygnować lub zignorować.
Musimy nad tym panować. Tak naprawdę to tutaj nie ma mocniejszy lub doświadczony. Nie ma inteligentniejszy bądź sprawniejszy. Podobno każdy z nas jest taki sam w środku. Jest pomoc i wsparcie, a co więcej-zrozumienie. Jest akceptacja i troska. Bo kto człowieka nie zrozumie jak on siebie samego? Kto nie pomoże jak człowiek? Powinniśmy zacząć się kontrolować i myśleć rozsądniej. Co istotniejsze-zacząć walczyć i nigdy się NIE PODDAĆ!
Świat nie jest naszym wrogiem, nie stoi przeciwko nam. To my sobie kształtujemy zdania, opinie, perspektywy-wszystko. Wszystko zależy tylko od nas samych. Nie ważne z jakiej rodziny pochodzisz, bo jesteś odrębną istotką ze swoim mózgiem i swoimi uczuciami, tak? TAK ZUZA-TO TY TO NAPISAŁAŚ!
Guzik mnie obchodzi co jest za mną, wiecie? Bo idę do przodu, muszę iść do przodu! Każdy z nas powinien iść przed siebie. Ze swoimi słabościami należy się zmierzyć, a z przeszłością stoczyć walkę. To MY tu jesteśmy panami swojego życia. To właśnie MY decydujemy o tym jak wygląda nasze życie, co czujemy i czy wytrwamy. Przeszłość jest już przeszła-nie ma prawa wkraczać do naszego życia, a co gorsze-do naszego serducha. Nie dajmy jej tej satysfakcji! Nie pozwólmy jej! POSTĘP I ROZWÓJ-WDECH I KROK
Słyszycie? Widzicie? Idziemy po lepsze jutro? Pchniemy się do góry? Osiągamy swoje cele? A teraz wprowadzamy to w życie. Nie od jutra-OD DZISIAJ! DO DZIEŁA!
---

Ktoś na asku napisał mi, że jestem żałosna i że nie dziwi się, iż nikt mnie nie chce-myślałam, że dłonie mi się załamią, jacy ludzie potrafią być głupi i tak-żałośni. Dobrze, że mam swoje mordki przy sobie-najlepiej<3




KLIK
KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz