Scio ubi sentit animo trepido

sobota, maja 30

101.

Oho! Cześć morrrdzie!:-)
Troszkę ten czas zleciał-nie powiem, haha:> przepraszam:)
W szkole OK-dużo roboty, ponieważ Czerwiec praktycznie, zdrowie-OK, wszystko-OK, byle do przodu, co nie?
wczoraj byłam na koncercie w Katowicach na Juwenaliach z najlepszymi morrrdziami moimi i kurcze, najlepszy koncert roku! uwielbiam ogółem takie imprezy, ale kiedy słyszę dźwięk elektrycznej gitary czy perkusji to wymiękam, coś we mnie wchodzi haha, najlepiej bym wjechała na scenę wtedy i...
Mogę słuchać rapsów, electro, mogę ubierać się jakkolwiek, zachowywać jakkolwiek, stwarzać pozory jakiekolwiek, ALE wiem, że muzyka związana z tymi instrumentami zawsze będzie do mnie docierać. Całe moje dzieciństwo, ciężkie dzieciństwo. Tak, tutaj właśnie odzywa się z ok.5 lat temu Zuza. Czarna Zuza, Zuza ponura, Zuza buntownik. Inna Zuza. Zuza niesłuchająca rapu ani electro. Całkiem inna Zuza. NEVERMIND;-)
Zapomniałam jak świetna jest ta muzyka i ludzie jej słuchający. Postawiłam na rap, a kurde, patrzałam na te całe "pogo" i zazdrościłam im..no co mam więcej napisać? Lubię wpadać w takie fazy. Czasem nie jestem tą osobą na jaką wyglądam, ale to twarze mnie nauczyły, że nie warto pokazywać swojego prawdziwego środka byle komu :) mam w sobie 2 osoby, ale to już wiecie.
PS. teraz czekać tylko na RAP FESTIWAL w Świętochłowicach 5 Czerwca!!!

okropna jest ta pogoda, serio-niedługo 1 Czerwiec a wystarczy wejrzeć przez okno i się odechciewa...pogodo-Ty zdrajco! daj Nam ciepło!
żałuję, że nie idę dzisiaj na Juwenalia, ale rzeczy ważne i mniej ważne :/ jutro ma święto jedna z 2 osób, której nie zastąpimy nikim-Mama:), więc zobowiązuje hihi
czasem wystarczy ujrzeć jedną twarz a dostajemy takiej siły, że to nienormalne. Naprawdę.
Tyle lat tej osoby nie widzieć...wejrzeć w jej oczy i widzieć całą swoją przeszłość i dobre wspomnienia z nią..ale pewne rzeczy trzeba zakopywać..zobaczymy co los mi da, na pewno nie chcę więcej cierpień-już mi serio styknie:) wolę nie mieć, niż się denerwować:) najważniejsze treningi, nauka i rodzina :) PODSTAWA!

PS.2 miesiące do 18stki!:)))))))))

a tutaj parę nutek:
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK cała płytka sztosiwo! good job, man!
KLIK





5!
(może dodam nieeeedługo jakieś nowe zdjęcia, nie mam chęci narazie:))

PS. dzisiaj ma urodziny moja Kochana morrrrdeczka, której dużo zawdzięczam i życzę Ci-Ty wiesz czego, BUZIAK!:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz