Scio ubi sentit animo trepido

środa, grudnia 9

104.

Cześć pysie!:)
dawno nie pisałam, nie mam dostępu zbytnio do komputera i problemy prywatne utrudniają mi cokolwiek napisać porządnego na blogu, sorrry:>
eh, postaram się do świąt naprawić komputer i poświęcić tutaj troche uwagi, kurde, kiedyś ten blog inaczej wyglądał, ale jestem w III klasie technikum, człowiek się zmienia itd, wiecie jak to jest, niedługo egzamin zawodowy, praktyki i matura itd, nono, jebać studniówkę!:) oczywiście chcę wszystkie obowiązki połączyć a potem nie mam czasu dla siebie ani dla bliskich, so nice
brzmi optymistycznie i motywująco.
hm, nie mam czasu na pisanie notek, brak siły, na pewno to przez te pogodę, o wiele mniej siedzę na Internecie-praktycznie w ogóle, no cóż, nieogarnięta Klem wkracza coraz mocniej w dorosłe życie, ta 18stka mi strzeliła i co? gówno. przyszedł Wrzesień a jedyny plus tego, że jestem pełnoletnia to oczywiście praca, trzeba pracować, bo nic w życiu nie ma za darmo, ciężka praca popłaca no i nauka i treningi-wprowadzić w życie!
farbowałam ostatnio włosy, w szkole leci, wszedzie leci, wszystko w miarę, trzeba mieć siłę żeby było dobrze, a jak się jej nie ma to robi się wszystko żeby ją mieć, ale czasem to zbyt trudne, prawda? trzeba zadbać o wzloty, musze poukładać siebie, nauka, treningi, przyjaciele, ciągle to samo co? no, też mnie nudzi te pierdolenie, bo nie gada się TYLKO ROBI
wszystko się wykazuje W CZYNACH, ZAPAMIĘTAJCIE!!!
przyjdzie wolny czas to zajmę się blogiem, obiecuję!:) nie poddajemy się!

KLIK
KLIK
KLIK
KLIK

chcemy tyle rzeczy a trzeba docenić to co się ma, bo będąc ślepy możemy łatwo stracić :) nie ma drugich szans prawda? jedno życie, jedna szansa. przecież to takie proste, no kurwa....patrzcie komu ufacie, kontrolujcie się, motywujcie a dacie radę, uwierzcie, RAZ DWA!! :) i używkom mówimy NIE.

P, N:*!!

#moja krzywa, zmęczona morda, elo

5!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz