Scio ubi sentit animo trepido

sobota, października 10

103.

Cześć mordzie!
po tak długim czasie pojawiam się z nową notką, godzina późną późną godziną, ALE chęć dodania tutaj jest większa, trudno
masakra, jak ten czas leci, nie chcę wiedzieć co będzie jak skończę technikum. rok będzie mijał tak szybko...
muszę się pochwalić, iż w Czwartek miałam okazję spełnić jedno z moich marzeń<3 WROCŁAW! a mianowicie? wycieczka do Wrocławia, jestem zadowolona, wiadomo, że jak się jedzie ze swoimi albo samemu to całkiem inaczej niż ze szkołą, ale ważne, że Wrocław odwiedzony!!
zarzucę Was dzisiaj zdjęciami, ale dawno nie dodawałam nic tutaj to mogę sobie pozwolić hihihihihio
co u mnie? okej. nie zatrzymujemy się, nie dajemy drugich szans, nie patrzymy w przeszłość. skupiamy się na teraźniejszości i pracujemy na lepszą przyszłość-tego staram się trzymać i pomaga mi to w podtrzymywaniu swojej duszy itp.-POLECAM:-)
denerwują mnie pewne sprawy, ale świat bez problemów nie byłby tym światem, który znam przez tyle lat. do pewnych ludzi za późno "to coś" dociera, ale co poradzić? nie zatrzymywać się przy tej osobie. znać swoją wartość i pracować, pracować-BO NIE MA NIC ZA DARMO:) jeżeli mam przy sobie moich przyjaciół, to wiem, że mam wszystko!<3 muah!

a tutaj zdjęcia:

PS.(wszystkie zdjęcia gdzie widać moją brzydką twarz są robione na dystans, pozdrawiam serdecznie osoby nieproszone:-))










najmocniej<3!



lepiej nie wnikać:-)

:*!


"CZUĆ LUUUUZ"


kocham te zdjęcie XD



nie wnikajcie












<3!
coś z muzyki do polecenia? OF COURSE!:)

klik piosenka dnia!:>
klik
klik
klik
klik
klik
klik uwielbiam max!
klik
klik
klik
klik

PS. trochę mi się zmienia gust muzyczny, ale na dobre:-)
życzę spokojnej nocki pysie!
5!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz