Scio ubi sentit animo trepido

niedziela, lutego 21

107.

Cześć misie:-)
przyszły ferie to dodaję wpis, no, bo wiadomo, że więcej czasu wolnego, więc mogę o Was zadbać
wiecie, nie opłaca się oddawać za kogoś życie, bo można się nieźle rozczarować, ale to już od dawna wiadomo, tylko co wtedy kiedy zawodzicie sie na osobach o których nie przypuszczaliście, że się zawiedziecie? :)  trzeba ufać na dystans, bo świat jest dziwny a ludzie to zwierzęta i ostatnio mi to nawet zostało znowu udowodnione:-) tajemnice trzymać w sobie, nie dawać 100% w więź.
ludzie mówią słowa, ale bez znaczenia, dają obietnice, bo tak, opuszczają, bo tak, urywają Nam skrzydła, bo tak :) najważniejsza jest praca i treningi i nauka, pasje!! i zainteresowanie rozwojem swojego szczęścia a reszta to tylko dodatki, które albo Nas motywują albo pchają w dół, nie warto, uwierzcie mi. wszystko się tak szybko zmienia, ale podobno coś się kończy aby coś nowego mogło trwać, już mnie nic w życiu nie zaskoczy, naprawdę:)))
a moje ferie mają się dobrze, wykorzystuje-mam nadzieję, że Wasze też, że jesteście zdrowi :)
i mimo, że większość rzeczy nie idzie po mojej myśli to i tak trzeba dawać radę, prawda? NO JASNE! :) jak człowiek chce-to potrafi, ale to wszystko tylko tak łatwo wygląda. opadają ręce.
trzeba umieć znaleźć w środku siebie siłę żeby pchać to gówno, nieważne czy chłopak Was zdradził, czy przyjaciółka okazała się obcą osobą, czy czy czy, NIEWAŻNE, bierzemy się w garść mordzie!! trzymam za Was kciuki i za siebie, wiecie? całe życie przed Nami!

dodaję sklejkę z ferii :)

#jo grubas #że niby taki fajny kot #jo w pracy #arcydzieło #M<3 #z serii"przygody podczas jazdy do pracy" #jo nauka x2 #jo i krzywa morda z rana #jo i praca#



jak wiadomo-zmienił mi się trochę gust muzyczny, więc dodam parę perełek :)

KLIK
KLIK jeszcze trochę i do tego dojdę, heheh!
KLIK klasyka!
KLIK sztosiwo!
KLIK
KLIK
KLIK inspiracja!
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK sztosik!
KLIK

no i to na tyle z nutek:>
zawsze sztama wtedy kiedy trzeba, kocham Cię!:*

Spiż udany baaaardzo!:)

5!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz