Scio ubi sentit animo trepido

poniedziałek, sierpnia 19

53.

Cześć kochani!
Wiem, że troszkę mnie tutaj nie było-w ogóle nie zaglądałam-przyznaję, ale od wczoraj jestem do Waszej dyspozycji! a tak szczerze to nie wiem co ze mną się działo przez ten czas, ponieważ blog jest dla mnie cząstką mojego życia a ot tak sobie z niego "zrezygnowałam"-dobrze, że już wracam na właściwą drogę-jednak ćwiczenia potrafią dać siłę! 

Dzisiaj mamy 19 sierpnia-godzinę 23:36-więc póki co wakacje jeszcze trwają-KORZYSTAJMY:) mam nadzieję, że przynajmniej Wasze wakacje są cudowne i nie przygniata Was przeszłość etc. Ze mną było troszeczkę gorzej, ale tak jak napisałam-już wracam na właściwą drogę:) muszę poogarniać parę rzeczy i w sumie? chciałabym już do szkoły!-taaaak, Klem oszalała-a za miesiąc będzie znów narzekać-NEVERMIND;


Wiecie co? To przykre jak ludzie są w stanie się zmienić, jak ludzie potrafią skrzywdzić drugiego człowieka, jak ludzie potrafią mieć aż taki wpływ na jego życie-no cóż, każdy postępuje tak jak uważa, ale za takie zachowania ludzie powinni być karani jakąkolwiek karą-wiem jedno-w tym świecie nie warto przywiązywać się do ludzi tak samo jak nie warto być pewnym stabilnej więzi-błędne koło-welcome! mimo to-najważniejsze jest się nie poddać i walczyć, pchnąć się ku górze..kochać i wybaczać, akceptować i rozumieć, myśleć i wspierać...czuć i zawsze dotrzymywać obietnic

w tym tygodniu czeka mnie fryzjer a za jakiś czas wstawię zdjęcia zakupionych "rzeczy" w BŁG i napiszę Wam moje postanowienia:) życzę udanych wakacji-KORZYSTAAAAAAJMY MORDKI, POWTARZAM!:)))

pytania?KLIK
KLIK


 5!:)

15 komentarzy:

  1. Wreszcie. Mysle sobie, ze to magiczna moc Owiec albo Slonia naklonila cie do dalszego pisania. Gratulacje! Nie musisz dziekowac.
    Slyszalas dobra nowine? Ksiazki jada. Ale prosze ich nie otwierac beze mnie!
    Pozdrawia,
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, czytałam-ale już za późno, kusi mnie zobaczyć książkę napisaną w innym języku-zabierz się razem z nimi!:D
      Pozdrawia,
      Zuzia

      Usuń
  2. Niektóre osoby są przykre i nie warte tego, żebyśmy się nimi przejmowali. ;) Najlepiej zająć się sobą, bo tylko my sami potrafimy dać sobie trwałe . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już będziesz po fryzjerze to pokaż efekty :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na efekty od fryzjera :) Pozdr , Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami mnie dziwi, jak często jakieś drobiazgi wychodzące od innych mogą mnie zranić. Potem jest mi ciężko się pozbierać, ale daję radę, bo najważniejsze to korzystać z życia, zwłaszcza jak jesteśmy młodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie "drobiazgi" to jedna z najgorszych opcji, niestety-DOOOOKŁADNIE:)!
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  6. Mnie nie przygniata przeszłość tylko przyszłość... okropnie się boję tego co nastąpi w tym roku i dalej ;c Ale cóż...
    Czekam na efekty po fryzjerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zmień nastawienie na "wykorzystam każdy dzień na tyle na ile potrafię, abym nie musiała żałować niczego" skup się na tym, a nie przed strachem przyszłości-byle do przodu:)!

      Usuń
  7. czasem trzeba odpocząć, zresetować mysli :) cieszę się, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To przykre, że jedni mają wpływ na drugiego człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczy piesek :)


    Zapraszam na letmelook.blogspot.com
    Miło będzie jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń