Scio ubi sentit animo trepido

czwartek, sierpnia 22

54.

Czeeeeść!

Wiecie? To niesamowite jaką siłę dają ćwiczenia. To niesamowite jak dobrze jest czuć te uczucie. Jakie? Poczujecie je same kiedy przybliżycie do siebie możliwość lepszego jutra-dobra, późna pora-Klem złapała wena-dość dziwna, więc już zmieniam tematiko:-) ZATEM-pisałam Wam ostatnio o tym co planuję zrobić, także:

tutaj perełki zakupione w BŁG-




a dzisiejszy dzień spędziłam tak-("szkoła jest za darmo")

nawet Klem pojawiła się ostatnio na ogródku-


  

:))))!

 z moimi ćwiczeniami coraz lepiej:) z moją duszą i serduchem coraz lepiej:) a teraz przedstawię Wam coś do czego dążę, a kolejne już w kolejce:




to tyle dzisiaj w temacie:) jednak rodzina zawsze na pierwszym miejscu-pozdrawiam moją siostrę!
PS.

"Te dwa proste słowa dają ukojenia ranom(...)
Bo to co cię uskrzydla potrafi być jak morderca
Się nie nakręcam już więcej nie rozkminiam
.":-))))


nudna ta zabawa uczuciami-naprawdę-to koniec, tyle w temacie:)

idę ćwiczyć-00:21-dobra pora, a co mi tam!
KLIK
KLIK

29 komentarzy:

  1. Fajna jest ta błękitna bluza :)
    Na wyprawkę idzie tyle pieniędzy, że to jest straszne. Ja teraz mam mniej przedmiotów, więc zapłaciłam dwa razy mniej niż w ubiegłym, ale to i tak sporo kasy, bo wszystkie książki nowe :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nono, teraz nie ma lekko z tymi książkami:-) ja na szczęście większość miałam odkupione, ale i tak i tak dość sporo kasy zostało zainwestowane+dziękuję!:)

      Usuń
  2. ja też ćwiczę : 3 , 3x w tygodniu mam aerobik, jakos w domu sama nie moge sie zmotywowac i to jest u mnie najgorsze . fajny wpis ♥
    LITTLEPRETTYLOUIS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem na 6 dniu squat challenge :D uwielbiam to uczucie po treningu :D i te zakwasy na drugi dzień, które nie pozwalają się podnieść z łóżka :P

    PS. Wyłącz weryfikację obrazkową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi dzisiaj leci 8-robię i brzuszki i przysiady-byle do przodu!:D narazie mi ich brakuje-ale wiem co czujesz haha:>

      Usuń
  4. cudne rzeczy kupiłas Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa dziękuję bardzo-ale Ty i tak lepsze hihihi

      Usuń
  5. Ta koszulka z wilkiem jest najlepsza <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja biegam i muszę powiedzieć, że od raz lepiej się czuję. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja planuję zacząć od poniedziałku:) i w takim bądź razie 3mam tam za Ciebie kciuki, rzecz jasna

      Usuń
  7. Ja nie mam jeszcze nic do szkoły ;dd

    OdpowiedzUsuń
  8. super rzeczy kupiłaś :)
    zapraszam do mnie, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz rację, ćwiczenia wyzwalają w człowieku wiele pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoła się zbliża oj zbliża

    OdpowiedzUsuń
  11. Staram się ćwiczyć regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo dobrze:) od razu wykształca się inny duch i pogląd na życie

      Usuń
  12. masz słodkiego pieska! pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ćwiczyłam przez dwa miesiące i to było piękne :) Często tak jak ty po północy z zamkniętymi oczami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, to piona! a tak serio-jakoś tak mi wychodzi, zanim ogarnę a potem ćwiczenia to już taka pora na zegarze-podobno wieczór jest najlepszym czasem na ćwiczenia:) i rano też

      Usuń
  14. zdecydowanie tak!:) haha, oooj tam-i tak to nie wszystko, narazie tylko te "podstawowe"-no widzisz, można i tak!;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że zakupy udane.:D

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki bardzo :) no pewnie, że mam, miesiąc temu nawet dodałam z nim zdjęcia na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, musiałam przegapić:< już sprawdzam i oglądam! hihi

      Usuń