Scio ubi sentit animo trepido

środa, września 4

56.

Cześć mordki!:-)
Jaaaak ten czas zleciał-przepraszam, że nie pisałam oraz nie zaglądałam, ale szkoła i inne obowiązki robią swoje! Już prawie wyzdrowiałam, więc byle do przodu:-) Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze-oraz, że Wasze rozpoczęcie roku było dobre-jest dobre no i w ogóle mhm:>
97 rocznik to jednak pechowy rocznik haha, nie no-jak u mnie z tym co mnie czekało? Ogarnęłam z K, 31 dziewczyn w klasie-jeden chłopak-OKEJ:) no nic, 4 lata-nadzieja i dobre nastawienie-musi być dobrze-to w końcu technikum, a nie gimnazjum czy podstawówka; z początku szczerze się przyznam, że zamuła totalna-ale z dnia na dzień chyba jakiś postęp się robi, więc git;

Przypomnę Wam tylko, że wybrałam technikum o "kierunku technik obsługi turystycznej"-mam zajęcia praktyczne i angielski zawodowy i różne takie-myślę, że odnajdę się w tym, że nowa sytuacja nie zmieni mnie na gorsze a raczej wzmocni w jakiś sposób-nowe szanse, nowe życie-musimy sobie z tym poradzić roczniki 97;>!
W sumie to chyba tyle tego mojego pisania na blogu-w week obiecuję, że dodam konkretną notkę, bo daaawno nic nie pisałam:) a Wam życzę wytrwania do piątku z pozytywnym nastawieniem hihi

ogarnę kilka blogów, trening i kima-5!:)

KLIK


grzywka poszła jak narazie "w odstawkę":)!

11 komentarzy:

  1. Na pewno się jeszcze rozkręcicie, jak lepiej się poznacie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki tam jeden rodzynek u Ciebie w klasie. :D
    Ja mam 34 osoby i prawie połowa to chłopaki. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kierunek! :) bardzo praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszłam za swoimi zainteresowaniami i mam nadzieję, że dobrze na tym wyjdę:-) hihi
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. ja jeszcze mam roczek i nie mam zielonego pojęcia gdzie chce iść. zazdroszczę ochrony :) haha ;* śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popatrz na to co Cię interesuje, kim byś chciała zostać i jakie przedmioty lubisz:) dziękiiii ziom!

      Usuń
  5. Fajny kierunek! Skład troche slaby... wolałabym żeby była jedna dziewczyna a reszta chłopcy :D Z chlopakami zawsze lepiej się dogadać :) ale zycze powodzenia i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POPIERAM! nie mam pojęcia jak strzymam tyle lasek przez 4 lata, no ale cóż-nauka ważniejsza aniżeli skład; haha, ja za siebie też-nie no-dziękuję, na pewno mi to pomoże:)

      Usuń