Scio ubi sentit animo trepido

poniedziałek, września 16

58.

***
To nie tak, że blogowanie nie sprawia mi już przyjemności. To nie tak, że nie chcę tutaj zaglądać, że nie chcę nic pisać, że Was nie lubię-prędzej na odwrót. Stwierdziłam jednak, że lepiej będzie jak sobie odpocznę. W życiu każdego człowieka przychodzą trudne czasy. Ktoś odchodzi, coś się zmienia, znika lub też kruszy albo psuje. Trzymam się i to jest ważne. Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze, że radzicie sobie w szkole, że żyjecie lepszym jutrem i jesteście wypełnieni motywacją i szczęściem-choć odrobinkę, co?:) Wrócę do Was do czasu kiedy będę pewna, że moja sytuacja choć troszkę się polepszyła. Jak szkoła? W miarę:)
***

8 komentarzy:

  1. Miłego odpoczywania od blogowania C:
    Dziękuję za tyle komplementów *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś odchodzi po to, żeby ktoś inny mógł wkroczyć do Twojego życia i wprowadzić do niego mnóstwo radości ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm... dziwnie się poczułam, kiedy przeczytałam, że znikasz na jakiś czas. Ja to bardzo dobrze rozumiem, bo i ja tak robię od czasu do czasu, gdyż inaczej się nie da, ale już na samą myśl... tęsknię....

    OdpowiedzUsuń