Scio ubi sentit animo trepido

poniedziałek, czerwca 30

78.

Cześć pysie!
Troszkę czasu nie pisałam-fakt faktem, ale u mnie dalej prawie tak samo jak było-czyli-cudownie i najlepiej, no jedna zmiana-ISTOTNA-WAKACJE!:) nooooo mam nadzieję, że pozdawaliście wszystko i że brniecie przed siebie i nie poddajecie się! najważniejsze to nigdy się nie poddać i dostrzegać mały promyczek w każdej sprawie bądź rzeczy etc.:) cieszę się, że już prawie wyszłam z tego bagna w którym trwałam ponad miesiąc! cieszę się, że znalazłam(w sumie to Ta osoba mnie odnalazła)osobę, która mnie pokochała ze wszystkimi moimi wadami, zaletami, że zna mnie taką jaką naprawdę jestem, że kocha mnie dalej a co najważniejsze zna całą moją przeszłość i nie odeszła i nie odejdzie odemnie:) rzyyyygamy tęczą-tak to ujmę:) kurde, nigdy nie pomyślałabym, że taka istota jak ja połączy serce z kimś, kto będzie dla niej całym światem..gdzie się chowałeś całe moje życie, co? najbardziej denerwują mnie tylko pewne osoby, które na siłę usiłują nam namiotać, ale nie obchodzicie Nas, bo każde wie jaka jest prawda:-) krzyż na drogę:-)
szczerze to gdybym cofnęła czas, to nie byłabym tą osobą jaką jestem teraz, więc mimo wszystko dobrze, że mnie to wszystko spotkało, bo dostałam naukę życia:) każdy człowiek popełnia w życiu błędy, ale na błędach się uczymy!:) 6 Lipca będzieMY obchodzić miesięcznice...jak to szybko minęło<3 każda chwila z Tobą jest tą wyjątkową i niezapomnianą! kocham Cię nad życie miś:*
nic no, to chyba na tyle-muszę zrobić formata, to wszystko się tutaj rozwinie, bo tak to tylko mogę pisać notki a do zdjęć nawet nie mam podglądu, więc przepraszam:) jeżeli chodzi o jakieś tematyczne notki, to wszystkie starsze..są napisane w takim stylu w jakim teraz bym ich nie napisała, bo nie mają w sobie wystarczającej motywacji ani sensownego przekazu. tak to jest-im więcej dzieje się w życiu człowieka tym większa wena, a o czym mam teraz pisać? że jestem najszcześliwszą kobietą na Ziemi? że jestem z wyjątkowym mężczyzną i będę z nim do końca życia? TAKŻE TEGO:) mam nadzieję, że moja druga część mnie niczego nie zepsuje, a nawet jak zepsuje to i tak będzie dobrze, bo MUSI BYĆ:)
26.07 wyjeżdżam do Grecji na obóz języka angielskiego z Almatura:) a 2.07 mam urodziny-17 na karku:O kurcze, gdzie te wszystkie lata haha


You know..I miss you every day, my longing has not changed..and more importantly-I still love you and treat as a bestfriend..someday our paths will meet, I believe in it deeply!

a z nowości to miałam farbowane i podcinane końcówki włosów:) + nowe perełki na stanie a urodziny tuż tuż=na pewno się pochwalę:) pewnych ludzi i spraw nigdy nie ogarnę, ciekawe czy oni sami siebie ogarniają, bo śmiem w to wątpić HIHIHI
5!
KLIK

1 komentarz:

  1. no pewnie, takim tak szczególik, ze są WAKACJE ! hahah :)
    Udanych ! :*

    OdpowiedzUsuń