Scio ubi sentit animo trepido

sobota, lipca 19

80.

Cześć mordki!

I właśnie za to kocham mojego bloga-mogę tutaj wypisywać wszystko co dotyczy mojej osoby, mojego życia, wszystkiego. Jeszcze 11 dni temu byłam w najlepszym związku, naprawdę najlepszym. Miałam cudownego, niezakłamanego, najlepszego, najsłodszego, najprawdziwszego i najtroskliwszego mężczyznę na świecie z którym każda chwila dla mnie miała ważność. Było przecudownie i strasznie za tym tęsknię. ALE jak to w życiu bywa-własnie-różnie bywa. Coś się kończy i odchodzi aby następne mogło trwać. Nie martw się, nienawidzę Cię tylko za to za co powinieneś wiedzieć:) Mam najlepszych przyjaciół na świecie i najlepsze zasady na świecie, które zawsze mi ratują tyłek. Mam dobrą rodzinę, która się o mnie troszczy w nieco dziwny sposób, ale troszczy:) Żałuję, że zmarnowałam 2 miesiące swojego życia na kimś takim jak Ty..nie będe się rozwijała bardziej, ponieważ to nie ma sensu:) i że to niby ja krzywdzę ludzi? tsa, śmieszne. COŚ SIĘ KOŃCZY ABY COŚ NOWEGO MOGŁO TRWAĆ:) dziękuję bardzo za uwagę, mam się dobrze, przynajmniej do cholery usiłuję się mieć dobrze, czasem wychodzi czasem nie, ale przynajmniej usiłuję i próbuję..:) kurde, jeszcze 7 dni i WELCOME TO GREECE<3 baaaardzo, bardzo mnie to cieszy i mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze:) Każdy z nas zasługuje na szczęście, ale pewnych rzeczy się nie wybacza, tak to już bywa:) Bardzo dojrzały związek, nie ma co;-)))) z farcikiem, nie wiem za kogo mnie masz, ale na pewno nie jestem taka jak myślisz :* Dobry tydzień, dobry dzion, dobry week-mam nadzieję! JUŻ NIEDŁUGO:<
Związek? jedynie z miłości, czystej miłości i bez gościnności alkoholu, kisiorki:* 
Mój starszak ogarnął cztery literaki i mam zdjęcia dla Was moich perełek<3 moich słodziaczków<3
pocztówka od M:*
MOJE NOWE PEREŁECZKI<3
MOJE NOWE SŁODZIACZKI<3
MOJE PIĘKNE PEREŁKI :)
MÓJ MIZIACZ KOCHANY<3
najlepsza maść ever :)
klik max nie moje klimaty, ale siada we łbie haha:)
5!

2 komentarze:

  1. o kurcze ;c przykro mi z powodu rozstania :C
    Ale widzę, że sobie radzisz wiec jest świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak musiało być, co zrobić..:) no dokładnie! BYLE DO PRZODU hihi:*

      Usuń