Scio ubi sentit animo trepido

czwartek, marca 19

98.

Cześć mordzie!:-)
Cieszę się, że mogę tutaj wreszcie coś napisać "normalnego", bo ostatnie dni były serio ciężkieee. Przez 4 dni miałam gorączkę-i to nie byle jaką-ALE-wyszłam prawie z choróbska i wreszcie coś tam tego mojego świrka się udziela, jeeees!
Siedziałam dzisiaj ponad 2h i oglądałam zdjęcia-stare zdjęcia. Dlatego boję się formata HAHA, bo wszystkie zdjęcia, które tutaj mam-to całe moje życie:O
Hm, nie mogę w życiu niczego żałować tak? No nie wypada podobno, bo niby wszystko co spotykane w nim nas uczy. Sami mnie zmuszacie żeby się Wami bawić-no to jak na zawołanie :)
bo to nie jest tak, że bierze sobie typek byle jaką typiarę, daje jej nadzieję, rozkochuje a potem porzuca, bo znudziła mu się jak zabawka, ona dowiaduje się, że była od początku opcją z innych źródeł, bo była typiara druga od początku a typiar spotyka się po wszystkim dalej z drugą typiarą i co? przedstawia jej siebie jako niewiniątko-tak jak pierwszej typiarze :) historia w skrócie-NO SIEMA:-)
Nie ma sensu teraz patrzenia w przeszłość i myślenia, że jakby nie to to to, bo NIE MA i jest teraźniejszość i TRZEBA MYŚLEĆ NA TERAZ!
W poważaniu już mam te Wasze wszystkie starania, zaloty, komplementy i co Wy jeszcze stosujecie. Jestem ZNIECZULONA i nawet nie podbijajcie do mnie :):)
CO SIĘ DZIEJE NA TYM ŚWIECIE? jeden drugiemu dupę obrabia a obydwoje potem dodają selfie na insta z podpisami o najlepszej przyjaźni..jeden drugiego zdradza a potem mówią, że są 3 lata w związku gdzie półtorej równa się wszystkie przerwy i foszki i mówią jacy to są uczciwi do siebie i pradomówni, gdzie jeden od drugiego czerpie większe korzyści czy materialne lub seksualne i sam siebie okłamuje.....
Ręce mi się załamuuują MAX i dlatego ciągle powtarzam, ŻE nauka i treningi najważniejsze tak samo jak pomoc drugiemu człowiekowi.
Najmocniej na świecie to ja kocham swoją babcię, naprawdę..i jest ona dla mnie na chwilę obecną najistotniejszą sprawą.
Jak tam Anglia, co? :-) Nie wiem czy się łudzić na Twój powrót tak jak w pieprzony Grudzień, gdzie wszystko odeszło, hehs. Może nawet bym była w stanie do Ciebie pojechać, P.
Ale mam czyste sumienie, łoooo
Pozdrawiam! :) 5!
KLIK
KLIK

jak ogarnę starszaka to pokażę Wam kilka perełek! :-)
Miriam, Natala, Doma i Paula-THE BEST!!!<3

TWOJE TO KURWA JEST TO NA CO SAM ZAROBISZ I ZASŁUŻYSZ!! :-) współczuję rodzicom :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz