Scio ubi sentit animo trepido

czwartek, marca 5

97.

Cześć pysie! :)
Ło, kiedy to było, że dodawałam w tygodniu notkę :o ALE mam dzisiaj pełen luz, więc KORZYSTAM! szkoła, miłe godziny przeklachane z N, rozmowa ze starszą i to wszystko czego mi dzisiaj trzeba do szczęścia-mam dobry humor!:) tak samo jak mam najlepszych przyjaciół pod słońcem-czasami nie wierzę, że jestem taką szczęściarą, bo kiedyś nie mogłam liczyć na nikogo, a teraz wręcz odwrotnie.. :) to dowód, że wszystko się pozmieniało w moim życiu, że ja stałam się inna i zaczęłam DOCENIAĆ. WY TEŻ ZACZNIJCIE!! :-)
Jak się czuję? Dobrze, bo pokładam nadzieję i siłę w mordziach. Z dnia na dzień dochodzę do siebie :) Mam za dobre serducho, ale czasem to co sobie postanowimy..czasami trzeba się tego 3mać. Czasem?! Zawsze! :-) Kocham Cię siostra!! :*
Co ja poradzę, że jestem człowiekiem z zasadami? To bardzo dobrze, bo zbyt wiele ludzi postępuje w dzisiejszych czasach podobnie. I uważają to za pseudo normalność.
Czuję się momentami w tej szkole jak w podstawówce. Obczajanki, obgadywanki, jakieś dziecinne obelgi. Proszę Was, ile MY maMY lat, co? :))) a ZASADY TRZEBA MIEĆ! wierzę w karmę. Niebezinteresownie spędzam tyle czasu nad nauką, sorrcia, ale w tej kwestii jestem upierdliwa.
Tym bardziej jak te czynności powtarzają się przy KAŻDEJ OKAZJI a nie w wyjątkowych okolicznościach. UPS! :) I krzywe spojrzenia nic nie dadzą. KAŻDY JEST TAKI SAM-NIE MA LUDZI GORSZEGO POKROJU! NO KURWA NIE MA!
Jak w szkole? Do przodu, co nie? :) muszę się skupić, MAAAAX skupić, ale są mordzie, które mi poprawiają humor samą swoją postacią!
Kurde, szkoda, że tyle ludzi pogubiło wartości..naprawdę..to wszystko boli. Za każdym razem mocniej, ale co nas nie zabije to wzmocni. Im trudniej tym lepiej. Każda nowa twarz daje nam naukę.
Dajcie mi już te 18ście i chill w NORMALNYCH klubach, jeeeny, najgorszy wiek.


standard#

NAJLEPSZA NA ŚWIECIE!!<3

jo sie nie zrobia zdjęć z kamerki?
Polubiłam hardstyle :o

"Jeśli Ty jej nie docenisz, zrobi to ktoś inny!" i tyle w temacie :) pewnymi osobami po prostu się brzydzę.

Z UTĘSKNIENIEM NA MOJE PEREŁKI:<< przyjdźcie już!

KLIK

5!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz