Scio ubi sentit animo trepido

czwartek, marca 26

99.

Cześć mordzie!:-)
od czego by tu zacząć? hm, drugi tydzień w domu siedzę-nic ciekawego, seeeerio-wiem, że już w Poniedziałek wstanę i będę narzekać od rana, ale taka kolej rzeczy HAHA! oj!
hmmm, ogółem to dzisiaj ma urodziny najważniejsza dla mnie osoba-babcia! KOCHAM CIĘ! :) żyj całe życie, bo jesteś mi jak tlen!!
co u mnie? dochodzę sobie powoli do wniosków i wymierzam nowe cele, poznaję dobre kawałki i doceniam obecność mordek hihi:-) muszę się wziąć w święta porządnie za bloga i za siebie, bo z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej. i zacząć od Poniedziałku ĆWIIIIICZYĆ, bo jednak lubię sprężone ciałko i czas spędzony nad treningiem a nie nad zamulaniem! <spokojna>
czekam na wiosnę i na lato i ogółem żeby wszystko odżyło i miało barwy! :) cieszę się, że wiosna do nas przyszła, tylko szkoda, że muszę siedzieć w domu :| w Sobotę wybieram się do fryzjera, hmmm to na tyle nowości:) i starszak mi znów szaleje i czekam na perełki-pokażę Wam kiedyś je wszystkie, SPOKO:DDD

Kurcze, jak patrzę na siebie z przeszłości i na to wszystko to serio się pozmieniało..czasami na siłę chcę trwać w jakieś więzi, ale jeżeli ona się skończyła to musiała się skończyć. Zakodować!
Mam za dobre serducho, ale wszystko jest do zmiany. NA SZCZĘŚCIE!:-)
Ostatnio moje serducho było wystawione na próbę i naprawdę mi było ciężko, ale mam najlepszych przyjaciół pod słońcem i razem z nimi wszystko pokonałam. I tu nie chodzi o Ciebie.
Doceńmy te osoby, które przy nas są kiedy wszystko nam leci z rąk.
Bez tej osoby naprawdę byłoby mi ciężko i nie wyobrażam sobie bez niej życia.

Ja wiem, że zawalam niektóre więzi...tracę czas na tych na których nie powinnam a resztę zaniedbuję, ale musicie mi wybaczyć. Zbyt dużo zawiasów ostatnio. Zbyt dużo wyciągania ze mnie tego co najlepsze. Zbyt bardzo daję się wykorzystywać. Ale z tym już koniec.
W Lipcu osiemnastka-jestem ciekawa tego dnia. Wiek to tylko liczby, ale widzę jak te całe życie mi się zmienia i jak ja się zmieniam. Spoważniałam i pozamykałam się trochę. Ale dalej pomagam ludziom! :) muszę się odnaleźć....

+dziwi mnie jakie osoby tu zaglądają, oglądają i czytają, ale CÓŻ :v


klik


:|||



THE BEST!<3


5!

1 komentarz:

  1. To prawda, przyjaciół poznajemy w biedzie :) i słodki piesek <3

    OdpowiedzUsuń