Scio ubi sentit animo trepido

wtorek, marca 29

109.

Hej pysie:-)
już zleciał prawie Marzec...wiecie-jak dałam radę żyć przez tyle bez tych osób to już dalej dam radę:-) mam nadzieję, że święta Wam dobrze zleciały i jesteście zdrowi i pełni energii HEHEHEH, byle do lata!:-) chociaż niby mamy wiosnę, to doceniać trzeba CHWILĘ OBECNĄ:-) ja spędziłam na pracy, trochę na rodzinie i tyle z tego wolnego a tu trzeba się wziąć za szkołę, BUM:-) kurcze, byłam ostatnio w pracy i poznałam takich fajnych ludzi-fakt, muszę być miła i usmiechać się przez tyle godzin BLABLA, ale poznaję czasem niesamowitych ludzi, a potem żal mi, że nigdy ich nie zobaczę...no, bo marne są szanse:-) ah, co tu więcej pisać...czasem jest tak, że jedna rozmowa, jedno spojrzenie, jedno słowo może nas doprowadzić do szaleństwa HAHA:> a ja nie doceniłam tamtej chwili i nie skusiłam się ani na jedną rzecz-czasu nie cofniemy:-)
dobra-czeka na mnie zadanie, które znając mnie nie dokończę albo zepsuję HAHA-dont worry!

więc tutaj zdjęcia:







najlepiej<3

jo się nie uśmiechna!? 


ja i mój ziom:B

#świętasomuch

ciepełko!

dajemy radę:-)

najwierniejszy facet na świecie<3
no i co tu więcej dodawać...od serducha? pamiętajcie żeby nie wracać do przeszłości, nie robić tych samych błędów i nie dawać kolejnych szans, bo człowiek powinien myśleć:-) a jeżeli w czymś tkwicie to na własne ryzyko. czasem mamy gorsze chwile, TO NORMALNE, ALE ważniejsze jest żeby się podnieść i uderzyć z podwójną siłą. najwięcej można wyczytać z oczu, naprawdę. ludzie są ślepi, gonią a mają pod nosem, walczą zanim się pogodzić, doceniaja po utracie. chcą więcej i więcej..oh, życie życie, co jeszcze mi dasz za naukę, jestem ciekawa, bo już tyle potraciłam i nie chcę mysleć kogo jeszcze mi zabierzesz. nie wiem, ale WIEM, że trzeba inwestować w przyszłość i nie zatrzymywać się na siłę przy kimś. trzeba zagryźć zęby, być silnym, nie być opcją i myśleć, być czystym, mimo, że połowa ludzi na tym świecie to gówno to Ty musisz być czysty, wiesz? DOBROĆ, PRAWDA, SZCZEROŚĆ, TROSKA. wiesz co to jest? WIESZ CO TO JEST WIERNOŚĆ? WIESZ KURWA CO TO JEST...

a tutaj  macie parę nutek:
KLIK
KLIK magia
KLIK
KLIK

i trzymajcie się!!:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz