Scio ubi sentit animo trepido

poniedziałek, kwietnia 18

110.

Hej pysie:>
w sumie to nie wiem od czego zacząć, żyje sobie spokojnie, poznaję świętnych ludzi, rozwijam się, lekkie upadki, ale potem wzloty, bo wiem, że warto walczyć o swoje i się nie poddawać, niedługo praktyki<cwaniak>, treningi jakoś idą, staram się za wszystkim nadążać i przełamywać swoje granice, spróbujcie też, bo fajne uczucie satysfakcji:-)
mam dla Was zdjęcia:





małymi kroczkami

moje arcydzieła:)


<3:*

heheh, cwaniaczek:)


#pracatakaciężka

#kaczydzióbczemunie

wiecie co? najważniejsze to sobie zakodować żeby nie wracać do przeszłości, jak narazie idzie mi to idealnie, mam dystans, zakończyłam rozdziały, lepiej być nie może, nie mam żadnych niepewnych uczuć w sobie i skupiam się na tym na czym mam, nie siedzę bezczynnie, korzystam z życia, dajmy sobie naukę wzajemnie, zróbcie tak jak ja a jak robicie tak jak ja to piątacha!:-) i nie interesują mnie inne spojrzenia, bo już się przyzwyczaiłam, człowiek cokolwiek zrobi nie tak jak ktoś chce to już spojrzenie, TY MASZ SIĘ ROZWIJAĆ I ZARABIAĆ NA WŁASNE ŻYCIE a nie przejmować wzrokiem osób, TO PESTKA. CZEMU MA CI SIĘ NIE UDAĆ? może sporo czasu mi zajęło żeby wrócić do byłego świrka, znowu się dużo śmieje, wariuje, ale tęskniłam za taką sobą, NIE WARTO zmieniać się do ludzi czy cokolwiek podobnego, wiecie? MY MAMY BYĆ SOBĄ, NIE GUBIĆ SIEBIE, NIE GUBIĆ!!! ja zgubiłam, ładnie tym zapłaciłam, ale co tam, z czego to ja nie wyjde?:) co tu więcej dodawać..istnieją pewne oczy, które chodzą mi po głowie, ale nie rozwijam się dalej. pamietajcie, nie warto. mamy być tylko sobą, a jeśli komus się to nie podoba to oczywiście odbić. choćbyś miał być sam. logiczne. jak patrzę na siebie z kiedyś to jest mega plus. ale nie ma przeszłości. jesteś Ty i teraz i dobre wykorzystanie czasu abyś nie mógł sobie pluć w buzię. WARTOŚCI I LOJALNOŚĆ DO NIESKOŃCZONOŚCI.

parę nutek odemnie:


5!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz