Scio ubi sentit animo trepido

niedziela, kwietnia 24

111.

Hej pysie:)
uuu, co to za częste wpisy to ja nie wiem, ale jakoś mnie skusiło tutaj coś dodać:-)
ah, dla pewnych osób mimo, że robilibyśmy wszystko to i tak zbyt mało, nienawidzę perfekcyjnych osób, bo są ZEPSUCI - to moje zdanie, nie musisz sie z nim godzić, mam na myśli narcyzów, którzy myślą, że należy im się wszystko i szukają dla siebie idealnej osoby - a odrzucają te DOBRE - sami są popsuci, czasem zbyt mocno, zaślepieni, za duże marzenia - nienawidzę tego.
Najlepszy człowiek to ten, który jest wierny, silny, zaraża optymizmem, jest lojalny, szczery i pracowity. Najważniejsze są wartości, bo kiedy przyjdzie STAROŚĆ to charakter pozostanie. Najlepszy człowiek to ten, który dostał od życia w dupę i ma poukładane w glowie. Takie osoby powinny żyć na świecie, ale ludzie są ślepi i SAMI tworzą świat, który ich zniszczy - prędzej czy później. Trzeba być człowiekiem i umieć nim być. Człowiek a prawdziwy człowiek to dwie inne kwestie. Dobrze, nie spełniam Twoich wymagań to nie rób złudnej nadziei. Trzeba też wybaczać małe błedy, Dużych nie - istotnych, ale te najmniejsze. Nie mam tutaj na myśli tego, że ktoś dał komuś szansę, opcje na wykazanie i zawiodła ta osoba, tylko malutkie błedy. Zmęczenie to kiepskie sprawa a czasu nie można cofnąć. Nie jestem ideałem, wybacz:-) ale jestem PRAWDZIWYM CZŁOWIEKIEM.
Jakie ludzie potrafią komplementy wymyślać, haha - made my day.
Chyba tyle odemnie. Ten kto stworzył pomysł na treningi jest mistrzem. Najlepsza opcja na wszystko - POTWIERDZONE INFO!!:-) alkohol czy klub to gówno, sport jest istotną dziedziną w naszym życiu - a jeśli nie - ZMIEŃ TO!!:-)
z oczekiwaniem na majówkę i odbicia sobie wszystkiego<3
PS. pozdrawiam dawcę mojego nowego laptopusia haha, malutka perełka:-)

parę zdjęć z mojej strony:


aparat poszedł w dłonie - moje biedactwo zaniedbane:-(






małymi kroczkami! nie waga, tylko wymiary i MIĘŚNIE:-)

zdradziecka bestiiiija:>

moje sweetie!

parę nutek:
KLIK z początku odrzucała, ale jednak coś w niej jest:-)
KLIK mocno w serduchu:)

5!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz