Scio ubi sentit animo trepido

niedziela, maja 1

112.

Cześć pysieee:>
u mnie wszystko dobrze, mam najlepsze przyjaciółki na świecie, kretynom mówi x3 NIE, wszystko leci, praca jest, praktyki teraz będę miała, więcej czasu dla siebie, to poczytam książki, obejrzę parę filmów i zdam tutaj potem opinie hihi; jacy ludzie potrafią być śmieszni, jeeeeny, TAK, będę się bawić w bezinteresowne więzi, bo mam kiepskie życie i nie mam na co przeznaczać MOJEGO czasu:-) każdy mój ruch jest przemyślany, szkoda, że pewnych osób niekoniecznie. DON'T WORRY - CZEŚĆ KARMA:-)))) <wali głową o grubą ścianę>

a dzisiaj zarzucę Was muzyką, perełkami
zaczynajmy:



1.) odżywka z GLISS KURA - najlepsza pod słońcem; 2.) odświeżacz do stóp 3.) perełka odżywka z MARION-a 4.) cudowny zapach - żel po prysznic z DOVE

dwa najlepsze pod twarz - podkład i puder, LOREAL i SENSIQUE
W KOŃCU!:)))

perełeczki

jestę kucharzę

TAKA TAM KOLACJA:-)) 
lazy Sunday

a z nutek to zapraszam do perełek:

KLIK miodzik<3

DOOOBRA, resztę moich pereł zostawiam dla siebie, a pfff:>


naprawdę, nigdy nie zrozumiem pewnych zachowań, mogę o tym pieprzyć non stop, ale taka prawda, otaczam się w różnym towarzystwie, w różnym przedziale wiekowym i czasem mi się dłonie załamują, wiek gówno świadczy, ale to nie odkrycie. szkoda, że tyle dobrych dusz się marnuje, ale jeżeli człowiek da sobie wejść na głowę to drugi go wkopie do ziemi. cieszę się, że jestem taka jaka jestem i to mi wystarcza. ja nie jestem od spełniania czyichś wymagań.trudno,
powoli wychodzę z choróbstwa, więc od razu polecę z treningami, bo czuję nadmiar energii

poddałam sie także zabiegowi sztucznych rzęs metoda 1:1, jeśli ktoś chce więcej info to można pisać na PV, narazie jestem zadowolona, choć to nie w moim guście, ale może przywyknę - zobaczymy. i polecam klub Magazyn dla świrków klimacioków haha:-)

5:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz