Scio ubi sentit animo trepido

środa, stycznia 17

120.

Hej. :)
wiele pewnie zapomniało, że mam bloga haha, weszłam i patrzę na tę datę, masakra, że ponad rok zleciał :)))) ale jakoś mnie naszła ochota znowu napisać.

co u mnie? szkoła skończona, zawód mam - technik obsługi turystycznej, znajomości ociekające zajebistością ze szkoły "na poziomie" zakończone - ufff :) z chopem dalej jestem ( niestety :D ) haha! jestem zdrowa, w życiu w miarę sobie wszystko leci, trzeba brać takie jakie jest, nie płakać długo nad rozlanym mlekiem, znajomości toksyczne - nic nie wnoszące w życie urywać ( poetyckie pitu pitu ), niczego nie żałować i iść do przodu. Parę osób z przeszłości chciało u mnie zawitać, ale niestety - mam swoje życie i nie rozdaje kolejnych szans. Jakie to smieszne, że po takim czasie chcą nagle wracać... Ci którzy mają być przy mnie to są, niczego więcej nie oczekuje, tylko uczciwości i troski a reszta same się ukazuje :) i co tu więcej Wam pisać?

Wakacje super spędziłam, poznałam fajnych ludzi, z miłością jak to bywa z miłością ;>, udało mi się pojechać z mordkami na Qlimax 2017 i MEGA WRAŻENIA - NIE ZASTANAWIAĆ SIĘ - JECHAĆ! , znalazłam pracę potem ( mordki fajne też są, 5! ) , zapisałam się do szkoły policealnej i jakoś próbuję to wszystko kontynuować - ambicja kosztuje.Wydaje mi się, że mam w życiu tak jakbym chciała - tylko jakby jedna osoba z rodziny była zdrowa i żyła wiecznie...ale co poradzić, na każdego przyjdzie czas.

A co ze mną? Zrobiłam się bardziej zdystansowana, stanowcza, cicha, odpuszczam - nie strzępie ryja, ale jednak to dalej ta sama ja, tylko dla wybranych :). Nie mam co Wam więcej dawać info, bo po co się użalać i pisać jakieś smuty.. To co ma być i ma się wydarzyć to się wydarzy, trzeba się kontrolować i motywować a wszystko będzie OK. Inne życie prowadzę.

Może parę zdjęć i nutek :)

najważniejszy<3

ekipa z Bułgarii :)

misiu:)

jo i palma

normalna para, joł!

widok z samolotu

kocham<3

druga perełka:)

że niby...nie wiem:D

dziubek XD


że niby elegancja^^

dwa zgredy:)

KLIK
KLIK dalej magia<3

i to chyba na tyle, ja 3mam kciuki za Was - a Wy za mnie, taka solidarność :D nara!
5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz