Scio ubi sentit animo trepido

poniedziałek, sierpnia 18

84.


Cześć mordzie!
No troszkę minęło od ostatniego wpisu, ale staram się pisać jak tylko mogę i co ważniejsze-z jakimś sensem, gdzie u mnie czasem nie można się go doszukać haha:> w piątek pojechałam z rodzinką w góry-Szczyrk no i było OKEJ:) jedna rzecz mnie ucieszyła, ale nie wiem czy to podczas okresu wyjazdu czy poza nim też tak będzie-NEVERMIND:) mam duuuuuużo zdjęć i dodam chyba większość z nich dzisiaj. Wyjazd ogółem oceniam na dobry, dużo poprzemyślałam, odpoczęłam, zbliżyłam się z rodzinką(niby). Lecz za każdym razem kiedy wracam do Chorzowa-miejsca pełnego złych, fałszywych ludzi, miejsca szarego, śmierdzącego i brzydkiego(może kilka rzeczy na plus by sie znalazło na siłę)to mam dosyć. Nienawidzę tego miejsca i pragnę jak najszybciej wyjechać. Czemu muszę tutaj mieszkać? Z jednej strony to mój dom a z drugiej strony mam dosyć tego klimatu. Tęskno mi za Bułgarią i Grecją i moimi mordziami..tęskno mi za wieloma osobami, ale wiem, że trzeba iść do przodu. Jedni mają Z górki drudzy POD górkę, tylko jedno pytanie się nasuwa-skąd brać tę cholerną siłę? Bo narazie nie potrafię się zebrać i zmotywować max. Ciężko. Nie wiedziałam, że aż tak ciężko będzie. Potrzebuję stabilizacji. Cholernej stabilizacji.

YOLO u babci:)
tak jak u góry-2h  chodzenia w górach<OK>
haha, no DOKŁADNIE:>
:)
obowiązkowo:)
:))
z mamiczitką
YOLO, SWAAAG! XD
hihio:)
dziwny kolor włosów:<
bez przeróbki;)
profilowe, a co mi taaam:)
dobra, nie będę Was jednak zarzucać taką ilością zdjęć, bo i tak jest już ich wystarczająca ilość haha:> no co ja na to poradzę!(:D)podzielę to na dwa wpisy-moja siostra jest inteligentna i to właśnie ona sprawiła, że mogę dodać je dzisiaj HIHI:)))

no a tak jeszcze odemnie-nie wiem jak potężna może być tęsknota, ale chyba na równi z miłością i nienawiścią, z dobrem i złem, z kłamstwem i prawdą..mam dosyć tego uczucia, zawsze kiedy się coś układa to potem psuje, albo przez dłuższy czas potrafi być wzorowo aż potem nagle BANG! i koniec, znów to samo..wykańcza mnie to. Jedna osoba a potrafi tyle zdziałać(:*)

5!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz