Scio ubi sentit animo trepido

piątek, sierpnia 8

83.

Cześć morrrrdziaki!
Stęskniłam się za blogowaniem! Przyjechałam we wtorek i mam ochotę wrócić. Rodzina rodziną, ziomki ziomkami, ale jednak Grecja i TA ekipa to jednak TO! szkoda, że tak późno to do mnie dotarło, bo akurat musiały dwie przykre sprawy się wydarzyć wcześniej a zanim wróciłam do swojej początkowej formy Klem to znajduję się w Chorzo. BADUM PST! Grecja na meeeega plus! fakt co fakt, całkiem inna niż BŁG-dosłownie, ale dokładnie o to mi chodziło-żebym się uspokoiła, ogarnęła i 3mała się od używek troszeczkę dalej:) 305 NA ZAWSZE W SERDUCHU<3 kurde, nie będę Wam nic opowiadać, bo aż mi żal, że to wszystko się skończyło..ŚLUŃSK IS THE BEST AND FUCK YOU! hahah nie no, przyjadę do Poznania, obiecuję:) nawet wstawałam na śniadania i zamiast susza po alkoholu susza od ciepła-JEST PROGRESS, nie no-jestem naładowana pozytywną energią, mimo wszystko, myślałam, że nikogo nie znajdę a ekipa OKEJ. Przyznam, że jestem już staruchem. Kiedyś jeździłam na obozy i nie martwiłam sie, że będzie ktoś ogarnięty, bo byłam młodsza i starsi zawsze byli a teraz "starsza osoba" to max w moim wieku.....TARARARA:) ale stwierdzam iż jestem osobą, która potrafi dostosować się do każdych warunków hihi:) podróż nie należała do jakichś cudownych ani w porządku, ale to co było na miejscu okazało się warte takiej podróży. Dalej nie wierzę, że to już koniec obozu, kuuuurde, normalnie jak rodzina..Chorzów a Poznań nie tak daleko....
no a tak z tych gorszych spraw, to oczywiście Klem zdrowa we wakacje to nie Klem-zapalenie gardła i ucha dostać w Grecji TAAAAK-BRAWO GENIUSZU! stracony głos i ratunek w ostatniej chwili:) nie będę się rozpisywać dalej, bo nie ma sensu-Ci co powinni wiedzieć wiedzą, ale NIE POLECAM:) nic no, kolejne straty to takie, że nie mogę jechać na osiemnachę mordki głupiutkiej starej:*:< i uciekło mi melo sprzed nosa-ŻYĆ NIE UMIERAĆ:) ale co tam-za tydzień Szczyrk i czekam na święta(<3)TRZEBA MYŚLEĆ OPTYMISTYCZNIE! PODSUMOWANIE-BRAK PODSUMOWANIA-"JEBAĆ GREKÓW" hahah-a tak na poważnie-"TRZEBA CZERPAĆ Z ŻYCIA TO CO NAJLEPSZE I NIGDY SIĘ NIE PODDAWAĆ"
kolejna notka max szczera będzie, bo wenę wyczuwam:))))

HICIORRRR
a teraz zarzucę Was zdjęciami:
ŚLOŃZOK NA MORZU!
JO Z MOIMI:*
ŚWIRKI KOCHANE<3 "KOCIĄTKA"
<3
TYLE RADOŚCI!
MIKA PROFESZJONALIK FOTOGRAFICK XD
z młodymi:)
MY SE YOLO MATRIX UND SZUŁFIE MUAH:*


a teraz widooooki(#jebać opisy):




5!
a tak odemnie, szczerze-cieszy mnie to, że dalej ktoś mnie czyta mimo, że zaniedbałam tak te blogowanie...:) pozdrawiam słodkiego gamonia(:*:*)

6 komentarzy:

  1. HAHA :D to najważniejsze, że odpoczęłas od używek :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOKŁADNIE:) dla mnie to bardzo ważną rzeczy było:) kochana!:*

      Usuń
  2. piękne widoki ! <3
    haha zabawnie piszesz ;*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku jejku! Moje kochane kociątko ma bloga! I to poważnego! Ponad 80 wpisów :o
    Ja też tęsknię maks! Było zajebiście. Niezapomniane wakacje. Choć chłopscy mogą mieć małe problemy z pamięcią ;)
    Wbijaj do mnie! Jest tam nawet o tobie!
    zdemoralizowana-blondynka.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeeej, no nie wierzę-kto mi dodaje komentarz-a! kurde, nigdy bym nie pomyślała hahah:* (kochana<3) wbiję i od razu dodaje, jeeeny-tęskno MAX!:<

      Usuń