Scio ubi sentit animo trepido

wtorek, marca 4

70.

Cześć morrrdeczki!
Stwierdziłam-jeżeli mam zwolnienie do końca tygodnia i szaleje już z nudów to mogę częściej śmigać z postami hihi, także jest jakiś plus! A teraz Was zasypie faktami^^ Gotowi? ZACZYNAMY!:)

1.Tak naprawdę to nazywam się-Zuzanna Dominika Adela Maria
2.Mimo tylu lewych sytuacji, dalej wierzę w ludzkość
3.Bez uczuć na zewnątrz z nadmiarą uczuć wewnątrz:)
4.Mam dziwne kompleksy-nienawidzę swoich chrypek, nóg, pleców
5.Jedyna rzecz, której ufam i która jest w stanie mnie uspokoić to-MUZYKA-jest ze mną od zawsze i wiele jej zawdzięczam:)
6.Marzę o tym aby nauczyć się grać na gitarze elektrycznej bądź perkusji
7.Nienawidzę jak ktoś wpycha we mnie jedzenie-najbardziej mięso.
8.Mało rzeczy pamiętam ze swojego dzieciństwa(tylko te najistotniejsze)
9.Rzadko kiedy się kłócę
10.Ludzie, którzy mnie nie znają, mówią, że jestem niemiła haha:>
11.Dużo przeklinam, jestem nerwusem(lepiej nie wyprowadzać mnie z równowagi)
12.Mam swoje ZASADY i KIERUJE się nimi w życiu-nienawidzę jak ktoś je łamie-skreślona pozycja welcome:))
13.Często mam swoje gorsze i lepsze dni haha, ale cały czas nad sobą pracuję:)
14.Jestem baaaardzo sentymentalną osobą
15.Jestem otwarta na nowe znajomości, czasem lubię sobie pomelanżować:>
16.Jestem dziwna-jedyna w swoim rodzaju(tak sądzę haha)
17.Najbardziej to cenie sobie szczerych, ze zrytą banią a zarazem porządnych ludzi:)
18.Lubię dresów-ale tylko tych z mózgiem na karku:)
19.W tamtym roku przeżyłam alkusowe wakacje życia haha:>
20.Straciłam nie te osoby, które powinnam-tłumacze się, że tak powinno być, ale nie znam odpowiedzi na tę sytuację:)
21.Chciałabym zrobić tatuaż(miałam robić:/) i planuję zrobić kolejną dziurkę w małżo:)
22.Dosłownie wszystko pozmieniało się od czerwca 2013 roku
23.Najbardziej nienawidzę jak ktoś odchodzi, rani i nie liczy się z emocjami drugiej osoby
24.Najważniejsze są dla mnie obietnice-"na mały palec"
25.Nie potrafię się zakochać+potrzebna do mnie duuuuża, niekończąca się cierpliwość:)
26.Coraz mniej ufam ludziom i wkręcam się w relacje-nie chcę kolejny raz się przejechać
27.Uwielbiam głośną muzykę i dobre rrrapsy!:)
28.Jestem pół weg i cieszę się z tego!
29.Nigdy nie wiem na co mam ochotę
30.Przez te choróbsko straaasznie się rozleniwiłam
31.Babcia straszy mnie cukrzycą<ok>
32.Wiele ludzi jest do mnie uprzedzonych przez moją przeszłość-no cóż:)
33.Chodzę strasznie późno spać-zazwyczaj po 3:)
34.SM to najbardziej wkurzająco i kochająco dziołszka na świecie z wysoką samooceną i zrytym kepelem(CZEJŚĆ ŚLOŃSK)
35.Kiedyś nienawidziłam rapu, electro i niebieskiego-a teraz to moje coś żeby przetrwać haha:)
36.Nie czuję kwasu<ok>
37.Jestem dzieckiem PRZYPAŁÓW<ok>
38.Nie lubię napalonych ludzi<ok>
39.Zawaliłam bloga i mam do siebie o to żal
40.Powinnam przepisywać zeszyty już od jakichś 3 godzin(OK)
41.Nie lubię nojlajfów(chociaż sama czasem nojlajfie) i swagu(mimo, że charakter najważniejszy)
42.Mam strasznie niską samoocenę.
43."Dobrze wie, że z K nie pije się oleeeoleole"(ŚWIRY<3)
44.Niekiedy mam straszne gadane, tak jak w tym momencie:>
45.Nie lubię kiedy ktoś ma brązowe oczy, nienawidzę
46.Nie lubię otwierać drzwi od tramwajów i autobusów, bo to jest takie kurde peszące(zawsze myśle, że zrobie przypał haha)
47.Jestem osobą , która zauważa zazwyczaj każdy szczegół-dlatego nigdy nic mi z osobą przeciwną nie wychodzi..
48.Rzadko kiedy słucham mojej intuicji(a potem źle na tym wychodzę)
49.Kiedyś expiłam w Tibie xD
50.Uwielbiam jak ktoś wysyła mi smsy na początek i na koniec dnia HIHI

I teraz nikt mi nie wmówi, że mało o sobie mówię i piszę-mam ich w posiadaniu jeszcze więcej, no ale bez przesady haha-także 3mki się mordzie, jutro poogarniam Wasze blogi hihi
5!

KLIK
KLIK

2 komentarze: