Scio ubi sentit animo trepido

wtorek, marca 4

69.


Cześć mordzie!
Taaak, to właśnie ta chwila w której oświadczam iż jestem przygotowana i chętna do napisania Wam notki przemyśleń hihih-bez zbędnego nawijanka, śmigamy z "materiałkiem":))
Czasami mam takie wrażenie, że wszystko się zmienia a mnie zostawia w tyle..nawet kiedy chcę coś w sobie zmienić to nie potrafię haha-jestem już taka z natury i nic na to nie poradzę. Tyle zachowań już mi ukazało, że ludzie z upływem wieku głupieją..że oszukują siebie samych wiedząc co jest niby tym właściwym a co bezwartościowym. Skreślają jedną osobę przez pewien incydent w czasie kiedy ta druga wyciska z nich całą pozytywną energię. Przez te wszystkie akcje nauczyłam się, że nie warto oddawać wszystkiego ani nawet połowy w czyjeś ręce, bo możemy na tym baaaardzo źle wyjść. Jak sklejałam tę sklejankę to zastanawiałam się czy to wszystko brnie w dobrą stronę, czy to we mnie leży problem, że mam kontakt z tymi osobami taki jaki mam. Nie wiem. Cały czas wbijam Wam do bani, że należy żyć, spełniać się i nigdy nie poddawać-I POSTĘPUJMY TAK:)) Nie ma sensu zawalania życia i dostępu do szczęścia przez jedną więź, wspomnienie, uczucie, zdjęcie-cokolwiek. Ludzie, życie jest tylko jedno-musimy o tym pamiętać!? Popatrzcie ile dobra(mimo wszystko)jeszcze jest do odkrycia na tym świecie, ile inspiracji, miejsc, rzeczy-RUSZMY SIĘ-BO KTO JAK NIE MY!?
Mam wrażenie iż zostałam stworzona razem ze systemem "zrań, ja będę kochać i martwić się bardziej"czemu tak? Nadzieja, że kiedyś się to zmieni jest ogromna, bo powoli kończy mi się cierpliwość:-) Jestem typem człowieka, który potrafi dać milion szans, każdemu-ponieważ tak mocno wierzę, że każdy może zmienić się, na lepsze-ale już przestaję się w to wkręcać-z osobna, wybieramy dla siebie te najistotniejsze i najważniejsze wartości, ja za Was nie będę decydować ani przymykać setny raz na lewą akcję oko i zakładać maskę ażeby tylko był spokój-nie lubię spin, ale praktycznie zawsze jestem sobą, bo tak powinno być:))
5!
+nie ma to jak chorować niecałe 2 tygodnie przez nieodpowiedniego lekarza-POZDRAWIAM!
klik cały czas tego słucham;o





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz