Scio ubi sentit animo trepido

środa, lutego 27

#7

Ja wiem, że czasem Ci trudno żyć bez tej osoby. Ja wiem, że czasem otwierasz oczy i zastygasz-Twoja dusza góruje gdzieś co spycha Cię do refleksji. i braku humoru Ja wiem, że się starasz, ale znów nie wyszło. Ja wiem, że czasem dzielisz się na pół i coś leci Ci z oczu. Ja wiem, że łatwo nie jest. Ja wiem, że znów się przejechałeś na czymś lub na kimś, chociaż obiecałaś sobie, że to ostatni raz. Ja wiem, że siedzi w Tobie kilka połówek i każda mówi co innego, co doprowadza Cię i Twój stan do zguby.
Kto powiedział, że "w życiu" będzie łatwo? Ale wiecie co? Znam lek! Kochajmy, wspierajmy, szanujmy, nie zapominajmy i doceniajmy.
To są Nasze lekarstwa-są sprawdzone i zawsze Twoją chorobę wyleczą, wiesz? I nieważne, że coś znowu się dzieli lub rozrywa i nieważne, że coś znowu się kończy i znika, bo życie daje nam prezent w postaci 24623185 szans i prób a nawet i początków a my po prostu mamy wybór-możemy z tego korzystać lub też nie.
Nie zawsze musi być idealnie, nie zawsze musi być znakomicie, ale to nie oznacza, że nigdy nie będzie dobrze! -że zawsze będzie źle. Usiądź, zamknij oczy-policz do trzech, widzisz coś? Nie przejmuj się ja też nie, haha nie no-po prostu wyluzuj, puść to wszystko na chwilę i zobaczysz. Może ruszy, może nie-ale to nie znaczy, że spadasz w dół, że spadamy w dół. To ta choroba właśnie leczona przez te leki powoduje, że nie spadamy w dół-całkowity dół. Dlatego od razu widać kto się do nich stosuje a kto nie. Życie nigdy nie będzie idealne, ale to nie znaczy, że nie będziesz szczęśliwy. Każdy z nas kiedyś będzie-wiem to, ale trzeba w to uwierzyć i nic nie kierować na siłę do punku-nie poskutkuje a prędzej je od nas odstraszy.
Czasem nie zauważamy to co mamy i uważamy to za normalne a to co chcemy mieć znów-na siłę, po prostu nie należy do nas, nie jest nam pisane. Powinniśmy to zaakceptować a nie cisnąć się w to bardziej a potem raniąc się w ten sposób i mówiąc jakie to wszystko jest okropne i złośliwe-no nie pisze, że nie jest no, ale ogar lekki by się przydał akurat jeżeli o tę sprawę chodzi:) Czasami sami stwarzamy sobie właśnie taką atmosferę życia i to nas przybija. Ale uczymy się na błędach tak? Tylko żeby to odniosło skutek, trzeba być spostrzegawczym. Tak mi się wydaje.

klikpytania?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz