Scio ubi sentit animo trepido

wtorek, maja 28

35.

Cześć mordki!
Dzisiaj poleci kilka inspirujących fotografii lub obrazków, mam ich stanowczo za dużo na komputerze:)-ale taka jestem. Zostawiam wszystkie zdjęcia, wszystko co przeszłe na komputerze. Zapisuję to wszystko i nie mam zamiaru usunąć. A może powinnam? Bo jeżeli zaczęłam nowy początek, to te zdjęcia są nieważne. Nieważne? Kurcze, choćby ich było milion na tych moich dyskach D i E to i tak ich nie usunę..POMOCY!
W szkole spoczko, osobiście-trochę mniej spoczko a ogółem jest rzecz jasna-dobrze:) Zawsze należy się uśmiechać i nigdy nie poddawać. Kiedyś pisałam do Was notki, teraz stwierdziłam, że też je piszę dla siebie. W sumie? Dla każdego. Nie wiem o czym mam Wam tutaj dzisiaj pisać, ostatnio mało twórcza, mało wenowa jestem haha-Klem, ogar!-no więc no-przepraszam, poprawię się w wakacje! Kuuuurde, wakacje. Już bym je chciała mieć. Tylko żal mi będzie się żegnać z tą "klasą przetrwania" A technikum? Taaak, wybrałam technikum. Dokładnie to ekonoma-ale za to-klasa turystyczna z rozszerzeniem-biologia i angielski-czyli cud miód i orzeszki haha:) Może nie jestem dumna z tego, że poszłam w tym kierunku, ale już zdecydowałam. Miałam iść do liceum-no cóż-zainteresowanie i inspiracje wzięły górę. Stwierdziłam, że lepiej jednak mieć w przyszłości taką pracę-wpierw ją znaleźć-aby nas nie nudziła i nie przybijała każdego dnia. Wiem, że mam teraz jeszcze 15 lat, no ale czasem należy wybiegać przyszłościowo. Niestety nie mam zaplanowanego życia tak na sto procent. Wiem "na oko" co chciałabym robić. Nie ma sensu niczego planować. W moim życiu za dużo rzeczy dzieje się niespodziewanie, że kiedyś już byłam "pogubiona" w swoich planach przyszłościowych. No więc podsumowując-chciałabym albo coś zrobić potem w tym kierunku-bo to w końcu 4 lata, może na prawdę pochłonie mnie ta turystyka-zawsze chciałam podróżować i poznawać nowe miejsca-czuję się wtedy w swojej skórze jak to się mówi(ale ta klasa to nie tylko te rzeczy)- a drugą opcją jest psychologia. Ponieważ rozszerzenie z biologii daje mi szansę właśnie na przyswojenie jej trochę-już jestem praktycznie pozytywnie nastawiona do tego przedmiotu-kiedyś jej nienawidziłam no i byłoby mi potem prościej na studiach, no a angielski-wiecie jak to jest z angielskim-moim zdaniem zawsze się przyda:)) i jest to jeden z moich ulubionych przedmiotów<3 a trzecia opcja-wyjazd zagranicę. Na zawsze. Co tu więcej gadać? Powinnam skupić się na teraźniejszości. Poprawy, ocenki takie tam blabla-czego chcieć więcej!? Polacy lubią narzekać. A po za tym w czwartek będę miała styczność z dziećmi(i nie tylko-odwiedzinki i te sprawy)-więc 3majcie kciuki haha:>-nie, nie przepadam za dziećmi. Ale jestem skomplikowana-czasem mam ochotę wyjść z samej siebie i stanąć obok. A te papierki i lekarze mnie przygniotą w kolejnym miechu. GZ:) 3mka się, mordy!





trzy moje najlepsze perły!



a tutaj moja obecna mordka:)


tematycznie:
KLIK
"upadam-wstaję, niezmiennie idę przed siebie
Nie boję się porażek, strach to stan równowagi!"


16 komentarzy:

  1. świetne inspiracja ;)
    Zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam na komputerze pełno takich obrazków. Uwielbiam na nie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, Ty to masz gadane! Ja też w Twoim wieku miałam plany żeby zwiedzać świat :) Jeśli mogę to radzę jednak zacząć od bliższych rejonów -tak dla wprawy. Czasem nie wiemy jakie fajne tereny mamy w Polsce. Możesz się zgadać z koleżankami, wejść na któryś z portali noclegowych np. e-wczasy.pl i zaplanować podróż po Polsce -np. jeden dzień na jedną miejscowość. Wprawdzie ja zaczęłam takie podróżowanie jeśli dobrze pamiętam w 2 klasie liceum, ale jeśli znajdziesz jakąś bratnią duszę do odkrywania urokliwych zakątków, to nie ma na co czekać :) Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszych planach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, niy ma lipy:) spoko pomysł-może kiedyś, kiedyś hihi
      Dziękuję i oczywiście-nawzajem!

      Usuń
  4. też chcę wakacje *,*
    Ooo, moja przyjaciółka jest na podobnym profilu w ekonomie ;P
    e tam! LO najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam sporo zdjęć na komputerze i nigdy nie mogę zabrać się za jakiekolwiek porządku. To dobrze że wybrałaś technikum, ja też chodzę do technikum i sądzę że to lepsze rozwiązanie niż liceum.. W technikum można się już rozwijać w jakimś stopniu w kierunku który chcemy, a jeśli to nam się nie spodoba to przecież później możemy zmienić w czasie dalszej nauki, ale doświadczenie już jakieś będzie :) Też nie mam zaplanowanego życia, narazie podążam w kierunku grafiki komputerowej bo jestem w takiej klasie, a jak będzie dalej zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weeeeź, okropna sprawa haha:D technikum jest takie luźniejsze moim zdaniem, wiesz nooo-wstajesz idziesz prakty czy coś no i blabla jak normalna szkoła, ale jest ten luz i no właśnie-można rozwijać w jakimś stopniu w kierunku który chcemy, a jeśli to nam się nie spodoba to studia i tyle:) nieee no, będzie git!

      Usuń
  6. dobrze, że zdecydowałas sie na technikum, tak lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubisz dzieci?:P Oj nie ładnieee! :P hehe
    super ostatnie zdjęcie wariacie Ty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzadko kiedy, tylko jak jakieś porządne się trafi i niedzikie-haha, dzia ziom:D

      Usuń
  8. Bardzo fajne inspiracje :)
    A ja jestem w LO i jestem zadowolona! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa dziękuję, dziękuję:) no widzisz-jak co komu leży-to życzę CI tam powodzenia w ogóle hihi

      Usuń
  9. wcześniejszej uwielbiałam stey riri, ale teraz jakoś nie mogę tego słuchać ;)

    OdpowiedzUsuń