Scio ubi sentit animo trepido

niedziela, maja 12

30.

Cześć mordki!
Stwierdziłam, że dzisiaj nie będę Was zanudzać i zrobię ciekawszy post! Będzie on dotyczył faktów o mnie. Dokładnie to będzie ich 29, więc miłego czytania:-)
A więc zaczynajmy!

1. Jak kocham to na całe życie, jak całkowicie zaufam to znaczy, że bratnia dusza;
2. Jak byłam mała dorośli nazywali mnie"gadułą", ponieważ cały czas nie zamykała mi się buzia i do dziś mi to zostało:);
3. Często daję się wkręcić w jakąś więź-za mocno-a potem się zawodzę;
4. Zazwyczaj kiedy strzelam nie trafiam(mam na myśli testy etc.);
5. Kiedy rano wychodzę do szkoły, zawsze zapomnę choćby jedną rzecz;
6. Nie jem mięsa i nie ciągnie mnie jakoś szczególnie do telewizjii;
7. Nie byłam nigdy prawdziwie uczciwie zakochana w kimś;
8. Przypadkowo wyważyłam drzwi na zielonej szkole w pokoju chłopców;
9. Rzadko kiedy rozstaję się z muzyką!-> muzyka, nauka oraz rodzina wraz z mordkami-to wszystko jest dla mnie najważniejsze;
10. Kiedy z kimś kręcę jestem ostrożna i spostrzegawcza, więc rzadko kiedy coś wychodzi;
11. W tamtym roku piłam przez całe wakacje piłam mleko, myśląc, że dzięki niemu urosnę:);
12. Kiedy byłam młodsza nie lubiłam się z moją siostrą i często się kłóciłyśmy;
13. Moje dwa najważniejsze marzenia to:
-napisać książkę,
-zamieszkać na stałe gdzieś daleko od Polski:);
14. Zazwyczaj lepiej dogaduję się ze starszymi niż z młodszymi;

15
.
Kiedyś szybko się od kogoś uzależniałam i zostałam wiele razy dotkliwie skrzywdzona;
16. Codziennie chodzę w rozpuszczonych włosach-nie lubię kucyków etc.;
17. Kiedy mam swoje urodziny jest mi przykro, że nie mogę ich obchodzić prawdziwie w roku szkolnyn;
18.
Uwielbiam się śmiać, wygłupiać oraz robić wszystko to co szalone:)
19. Nie toleruję osób, które tylko i wyłącznie palą, ćpią i piją-czasem tylko dla szpanu-lub które bez przerwy przeklinają;
20 Nie lubię chamstwa, osób fałszywych i zarozumiałych oraz "tapeciar";
21. Uwielbiam angielski i wszystko co z nim związane;
22. Chciałabym kiedyś zaadoptować dziecko i mieć przy sobie w domku wszystkie te rasy psów, które uwielbiam;
23. Chciałabym mieć lustrzankę i śmieszą mnie kłótnie z moimi rodzicami;
24. Nie lubię lata-pod względem okropnych upałów;
25.
Mam wiele kompleksów-ale staram się to w sobie zwalczać:);
26. Nie lubię jak ktoś śmierdzi-nienawidzę tego;
27.
Rzadko kiedy czytam, uwielbiam podróżować:);
28. Na początku nie wiedziałam co Wam napisać w moich faktach;
29.
Często zmieniam profilowe zdjęcie na fb-ale już prawie mam opanowe jedno haha:>

No więc to większość faktów o mnie-macie podane "jak na tacy"! A ja uciekam do fizykii i biologii, bo jakoś wcześniej odechciało mi się tych randek.
**Pozdrawiam serdecznie wszystkich maturzystów no i oczywiście 3mam kciuki za Was:-)

a na poprawę humoru:



KLIK

23 komentarze:

  1. Świetne fakty :)
    OBSERWUJĘ
    szczera-szczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czwórki ani piątki na pewno nie będzie hahah :D.
    Niektóre fakty mam takie same ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem Ci że jesteś bardzo podobna do mnie :) i ciekawy pomysł miałas z takim postem :) dzieki temu duzo się o Tobie dowiedziałam:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki słodziak na końcu !;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs ;)
    FC

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, ale słodki pyszczek na koniec!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daffciok zawsze chętny na poprawę humoru, hihi:)

      Usuń
  6. Też uwielbiam angielski! ;)
    zachęcam do obserwacji ;>
    http://enitablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha będę pamiętać o krzyku ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego i wiekszość mam podobnie. Również nie jem mięsa, nie jestem wegetarianką, bo czasami zdarzy się że zjem, ale zwykle bardzo rzadko, raz w miesiącu.. Zazdroszczę tych częstych zmian zdjęć profilowych :D ja ciągle mam to samo, bo zwykle mam dylemat które ustawić :o
    + Nie dziękuję Kochana <3 wtorek już przeżyłam, jeszcze czeka mnie jutro sprawdzian z fizyki :( Twój e-mail doszedł, a odpowiem na nie jakoś w piątek, w tym na twój równiez, bo już zarezerwowałam ci tą słodką pocztówkę z kociakiem i pieskiem :) Tobie też udanego tygodnia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokłaaadnie, jeżeli chodzi o mięcho:-) no ja też właśnie mam dylemat i dlatego często zmieniam, aż mi kumpele nawijają na ten temat:>>
      +pójdzie dobrze, 3mam kciuki mordzia! ooojej, kochana jesteś-ja już też oczywiście mam pocztówki dla Ciebie-nic tylko czekać i pisać:D
      dziękuję b:*

      Usuń
  9. też nie chcę mieszkać w Polsce. mam zamiar wyjechać na stałe do Anglii - mam nadzieje, że mi się uda:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uda, wierzę w Ciebie-wydajesz się być inteligentną dziewczyną:-)

      Usuń
  10. Haha Ty również :D
    Kiedy new notka? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kocham latooo <3
    Angielski też bardzo lubię ;)
    Włosy też zawsze mam rozpuszczone hahahha ;**
    Świetne fakty :D
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń