Scio ubi sentit animo trepido

wtorek, maja 14

31.

Cześć mordki!
Z góry "mówię", że dzisiaj post będzie się składał głównie ze zdjęć! Mam za dobry humor, więc mogłabym tutaj powypisywać same głupoty-taka jestem:-)
a więc po kolei!

sklejki z dzisiaj z G<3




przepraszamy, za nasze niewyjściowe mordki-wszystko na spontanie-nie powinno być nawet opublikowanie w świecie, haha:D

teraz sklejki tych ważnych lub lubianych spraw lub rzeczy:



na zdjęciach:
-książki, które zamierzam przeczytać-postanowienie!
-indeks, ponieważ jutro i w czwartek czeka mnie caaałe piekło związane z bierzmowaniem. tak, piekło:-)
-najlepsze masło świata-patrzcie te zadowolenie haha(nie Gądzio, nie do jedzenia)
-najlepszy krem świata, oczywiście z NIVEI
-moje pachnidełka, ale teraz mam pewien problem-mgiełka jest dla mnie najlepsza-dlaczego? ponieważ przypomina mi o moim dobrym, nowym początku a te dwa? praktycznie nie używam. dlaczego? ponieważ przypominają mi te wszystkie złe rzeczy, tych złych ludzi, przez których cierpiałam. kurde, to tylko perfumy a takie wspomnienia. widzicie jaka jestem? ohhh-no nic! będę musiała zmierzyć z nimi czoła

PS. pozdrawiam moją siostrę, która zdała dzisiejszą maturę ustną z polskiego na 100%! najmądrzejsza i najlepsza siostra na świecie-nic dodać nic ująć! i nie to, że się nią chwalę, ale wiem, że będzie mi za nią strasznie tęskno jak wyjedzie..

a dzisiaj na śmieszno->
KLIK
KLIK

15 komentarzy:

  1. i can fly fly fly :D i'm a catbird man ; ***

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe świetne te zdjęcia...
    uwielbiam ten balsam do ust NIVEA:)

    z chęcią obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsam do ust jest świetny;) obserwuję!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hah jakie fajne te Zdjęcia:) no to gratuluję tez siostrze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno widzi- a jak nie to oczywiście przekażę hihi+dziękuję:-)

      Usuń
  5. Ja na razie muszę skończyć jedną książkę którą czytam od dłuższego czasu... To dobrze że humor dopisuje <3 + Odpowiedziałam na maila odnośnie wymiany pocztówek wiec możesz zajrzeć na niego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi:-) ja zaczęłam jedną i nawet Ci powiem, że mi nieźle idzie haha:D po za tym nie doszło do mnie nic a usuwałam ostatnio wiadomości-liiipson mały:(

      Usuń