Scio ubi sentit animo trepido

sobota, czerwca 15

42.


Cześć mordki!
U góry macie Klemciakowy face x4+Daffciok:) ja dosłownie na chwilkę, bo zaraz Klem zmierza ku kościołowi, haha, a tak w ogóle u mnie wszystko dobrze, wczoooooraj-czytajcie!?-BIEGAŁAM-haha, wiem że dla kogoś to może być nic, ale dla mnie to mega wielki plus! Wybrałam się wczoraj z własnej woli, bez przymusu z uśmiechem na twarzy, przebiegłam poprzechodziłam poprzemaszerowałam sobie i od razu poczułam się lepiej, tylko dzisiaj mam lekkie zakwasy-nie na nogach czy w tych okolicach tylko na-rękach haha, ciekawe czemu:)) no a potem byłam jeszcze na baaardzo kulturalnym spontanowym spacerku z Daffciokiem z O i z K haha:> w szkole dobrze, prawie mam już spokój!
Dziękuję pysie za każdy komentarz w poprzednim poście! Jak już przybędę na stałe do domu to od razu podsunę Wam tutaj dobrą, sensowną notkę pod oczy i potem kolejną i kolejną-ostatnio zawitała do mnie wena, nawet czytam książki i nie opierdalam się ciągle coś robię-cudowne uczucie wiecie?:)
3majcie się! Dziękuję za 30stu obserwatorów-mimo wszystko:*
KLIK
KLIK strasznie mi się wkręciła!:o

17 komentarzy:

  1. OO, ja jeszcze nie zdobyłam się na żadne ćwiczenia czy bieganie, ale może niedługo mnie natchnie xD

    Tu lovely deanne znowu natchnęło mnie na zmiany i wróciłam do dawnego adresu - dalliene *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nono niech natchnie bo czasu coraz mniej:>
      okej okej, czaje kminie

      Usuń
  2. Ja też trochę zaczęłam biegać w terenie. :3 Treningi czymś sobie muszę zastąpić. xd

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny masz kolor włosów idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja coraz częściej biegam, sprawia mi to przyjemność. I też często mam zakwasy na rękach, zwłaszcza po sprincie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no to piąteczka ziomix!:D
      Pozdrawiam serdecznie!:)

      Usuń
  5. ale śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuję, to samo tyczy Twojej osoby, wiesz?:)

      Usuń
  6. aho biegałas ;D gratuluje hehe ogólnie wyglądasz prze słodko!:*
    a piosenka super chyba też bede jej teraz słuchała hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś ładna :) Bardzo przyjemny blog, wspaniale piszesz Obserwujemy i zapraszamy do nas :*

    OdpowiedzUsuń