Scio ubi sentit animo trepido

poniedziałek, czerwca 3

38.

Cześć mordki!
Wiecie co? Niby obserwatorów przybyło a mam wrażenie, że coraz mniej ludzi czyta to co tutaj piszę. No cóż-na prawdę miłe jest to jak ktoś mnie dodaje, ale chyba nie dodaje po to ażeby nie zaglądać i nie czytać, hm? Mimo wszystko dziękuję za każdą radę, komentarz i plus w statystykach oraz w obserwatorach:)
Dzisiaj tematycznie-inspiracje-motywacje!
A u mnie oczywiście wszystko dobrze, blabla nauka i poprawy ale to już każdy tutaj zapisuje, więc w sumie po staremu haha:> Akurat teraz nadchodzą ciężkie czasy-ale dam radę-damy radę, prawda?








No to dziś na tyle-a moje ćwiczenia i kondycha pchną się razem ze mną ku górze
-nie umiem doczekać się 12 czerwca i wakacji:) i zarobiłam ostatnimi czasy git oceny
bo najważniejsza jest siła i nadzieja, co nie?
PYTANIA   MIAZGA


13 komentarzy:

  1. Powiem Ci ,ze też czasami mam wrażenie ,zę obserwatorów tyle a czyta tylko 1-3 osoby :)
    Ja wakacje zaczynam dopiero w połowie lipca :(* Smutno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tam życzę Ci tej siły i motywacji, musisz być wytrwała!:)

      Usuń
  2. Moze warto też zrezygnować z weryfikacji obrazkowej przy pisaniu komentarzy ,wiem ,że wiele osób to zniechęca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie że damy radę, jak zwykle :) Oj trzeba wziąć się za ćwiczenia, ostatnio zupełnie nie mam czasu :(
    + Każdy ma rękę do czegoś innego, także nie przejmuj się :) Hm, jeśli wyślesz mi adres na maila i mój dojdzie do ciebie to z chęcią się wymienię, zawsze i o kazdej porze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) nono, coś w tym jest! okejos, to jeszcze raz spróbuję:>

      Usuń
  4. Ja mam ponad 300 osób, którym niby mój blog się spodobał i wydawało się, że będą wpadać regularnie. A tak na prawdę jest ich może 20. Gdyby każdy obserwator zawsze komentował, to byłby raj :D
    Ja jakoś nie mam motywacji do ćwiczeń. Może dlatego, że nie potrzebuję ich ze względów wizualnych. Ale staram się biegać, dla zdrowia. No i odżywiam się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, dokładnie:) nie wiem po co oni dodają w ogóle, choćby znajomi na facebook-u haha
      No i to najważniejsze, jeżeli ma się pod kontrolą takie rzeczy od razu prościej zachować zdrowy tryb życia!;-)

      Usuń
  5. Inspirację na prawdę motywujące :)

    Zapraszam.
    http://majjlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam bym się skupiła na ciuchach, kocham nike, nawet jeśli robi ubrania dla ćwiczących ludzi, których podziwiam z daleka :D
    btw. vixen w tym kawałku... rzeczywiście miazga, dobra zwrotka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, eeej no serio masz rację już się skupiam:D
      weź, choćby z jakiegoś kosmosu zleciał i rozjebał system totalicoo:)

      Usuń
  7. "Nie robiąc nic unikasz porażki,a wraz z nią sukcesu" święte słowa!:)

    OdpowiedzUsuń