Scio ubi sentit animo trepido

niedziela, czerwca 9

40.

Cześć mordki!
Stwierdziłam, że mimo tego iż odczułam wrażenie że mniej osób mnie czyta to i tak nie przestanę tutaj pisać:)
Dzisiaj przedstawię Wam lekki mix co w tym tygodniu robiłam i moją kolekcję lakierów oraz słodką niespodziankę;-))



 

 a teraz "niespodzianka":)))

Tomek


i Bellatrix


 
a tymczasem ja zwijam korzystać z wolnej niedzieli:)
PS. nigdy nie pozwólcie aby ktoś miał na Was wpływ ani wpływ na Wasze decyzje lub więzi-jeszcze dwa lata-wyyyytrzymam-mimo wszystko-miłość i wsparcie oraz wyrozumiałość podobno najważniejsze
KLIK
KLIK
KLIK
w ogóle wczoraj było KSW23-ten kto nie oglądał-niech żałuje! oczywiście Mamed najlepszy razem z Materlą-wielkie propsy:)
KLIK
a 12.06 już wybywam na niecałe dwa tygodnie-więc zrobię sobie małą przerwę od "wirtualnego świata" być może:) i skupię się na ćwiczeniach rzecz jasna

18 komentarzy:

  1. Lakiey piękne :D i nawet spora kolekcja :P kociaki cudowne, mam podobnego czarnego w domu :D a co do KSW oglądałam, Mamed zgadzam się rozwalił system jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ile lakierów. :D +obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. spora ta Twoja kolekcja :) a kiciusie prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za komentarz :)
    słodkie kotki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie męcz ich! Pożałujesz tego, jak przyjadę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia specjalnie dla Ciebie ej-git, że doceniłaś, siostra :)))

      Usuń
  6. ale kotki! ;p
    nie nie! nie przestawaj pisać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo masz lakierów :o
    Urocze kocięta :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie urocze kotki! :D
    nie przestawaj pisać! Też czasem mam taką ochotę, bo bywa, że komentarzy i odwiedzin jest naprawdę mało-ale trudno! nigdy się nie poddawaj! :D buziaaaaaki. :)

    OdpowiedzUsuń