Scio ubi sentit animo trepido

sobota, czerwca 1

37.

Cześć mordki!Taaak, To znów ta Klem, która lubi Was jak i również siebie-dręczyć wpisami hehehe, nie no-dzisiaj postaram się krótko i na temat-MIXY! nie, nie mam instagrama chociaż bardzo chciałabym mieć-nie wiem dlaczego haha, więc stać mnie tylko na takie sklejki, które i tak i tak są daremne:) so much sorry błehe

gumy zamiast słodyczy!-a Milka na dole haha<ok> masło, które ma świetny zapach no i energetyk oraz nowe buty-nareszcie:)
to co udało mi się zrobić albo to co robię/zrobię-ćwiczenia, zbieram "żółtaki"-ok. 16 złtych-policzone dzisiaj haha,no i zdjęcia z 3 ram czasowych:)
moje "cacko" hahaha:)
moje cudeńka<3 PS. tego BB chyba nigdy nie użyję, bo się go obawiam-recenzje nie są zbyt zadowalające także owego
a tu ogół:)
 Bellka pilnująca byłych ciuszków Agi:) no i Daffciok 
a tutaj sklejka typu prawdziwego:) a Simsy? od czasu pożyczenia grałam tylko jeden raz haha:) samojebki, zapasy, zamulacz dzień, cudeńka zwane truskawkami no i widok z okna-TE SŁOŃCE AŻ RAZI W OCZY


 a tak nie na temat, to ostatnio znów spotkałam się z taką sytuacją, która mnie mega rozśmieszyła-koleś 18 lat w tym roku-zachowanie-całkowicie odmówione poziomu jego wieku, no cóż-najwidoczniej wiek na prawdę nie świadczy o tym kto jaki jest! pozory mylą:) a teraz Klem ogar i do roboty! 5 mordy:)))
PS1. dobrze, że ta przeszłość zawsze jest przeszła, najlepsza opcja-żyjcie teraźniejszością i uśmiechajcie się-wiem, że często to piszę, ale tylko po to żebyście na prawdę tak postępowali, to lepsze niż leki i używki. daję Wam moje słowo.
PS2. NAJLEPSZEGO DZIECIAKI:))))))))
znalazłam ostatnio dobrą grupę, która sprawia, że mój mózg wiruje w kosmosie! KLIK






14 komentarzy:

  1. eeeeej! łączmy się w bólu, też chcę bardzo miec instagrama. ;O
    Jestem ciekawa co ten 18 latek zrobił ;O Fajnie byłoby się pośmiać ;> haha nie no zartuje, trzymaj się i dzięki za miłe słowa! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weee piona ziom!:D nie wnikaj, ale serio śmieszna sytuacja-mogę tylko zdradzić, że ten 18latek to ktoś, kto był dla mnie mega ważny ale kupe czasu temu:)
      Nie ma za co-polecam się na przyszłość, hihi:*

      Usuń
  2. a tam gadasz, ja bym wcale tego nie powiedziała patrząc na Twoje zdjęcia, ale wiadomo, że na siebie zawsze patrzy się najbardziej krytycznie niestety - sama znam to z życia :P ale dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam orbit po prawo, a buty bardzo ładne, ostatnio przymierzałam podobne, ale stwierdziłam że jakoś moja noga dziwnie w nich wyglada :D Żółciaków mam całe mnóstwo , chodź zbierzemy wszystkie razem i idziemy na piwo :D

    Wiesz co ci powiem? Że twoje komentarze motywują mnie do działania i jak je widzę to się uśmiecham, serio. Jako jedna z nielicznych osób to robisz i bardzo ci za to dziękuję :) haha instrukcja zawsze coś , można sprzedać na allegro, może ktoś się skusi? :D te nma 12mpx chyba, a lustrzanka niewiele więcej więc widać nie musi być mega wypasiony aparat , zresztą każdy sądzi że nawet telefonem robię ładne zdjęcia :o też często coś mi upada i boję się że już po sprzęcie, ale na szczęście wszystko działa :) Tobie również miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dobra!:D

      nie ma za co-po prostu lubię pomagać ludziom!:) no co Ty haha, więc no najwidoczniej każdym sprzętem wychodzi ładne zdjęcie-ale warunek jest jeden-trzeba mieć do tego rękę:D naaa szczęście!
      A dziękuję:)) i pozdrawiam!

      Usuń
  4. jej, kiedy ja robiłam te kryształki ;o w podstawówce jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że u Ciebie słodko :) też kiedyś grałam w simsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za komentarz :)
    fajny mix zdjęć :D jestem ciekawa co ten 18latek zrobił...hm...w tym wieku to chyba wszystko jest możliwe, haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli ma się aparat w telefonie i chce się uwieczniać chwile to Instagram nie jest tak bardzo potrzebny :D
    Fajny mix, masz uroczego kociaka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jakoś mimo wszystko i tak ciągnie mnie do niego haha, aaa dziękuję-PS.kociak mojej siostry-jeszcze jest drugi;>

      Usuń
  8. Fajnie nachodzą te zdjęcia na siebie ;)

    OdpowiedzUsuń