Scio ubi sentit animo trepido

czwartek, czerwca 20

43.

Cześć mordki!
Ten gnój u góry obchodzi dzisiaj swoje urodziny, więc z caaaałego serducha chciałam Ci złożyć życzonka-zdjęcia mówią wszystko(mimo, że są straaasznie stare)-chyba nic więcej pisać nie muszę, muaaaa:*
PS. nie zabijaj i nie połam nóg jutro na komersie hihio
 



-a u mnie wszystko dobrze, pozdawane wszystko-pasek i wzorowe zachowanie-"mam jak w banku" także nic więcej-byle do przodu, prawda? czasem naprawdę mam ochotę porozbijać te wszystkie niepotrzebne osoby, które tylko uniemożliwiają nasz dostęp do szczęścia, z czasem to staję się żałosne a potem? zabawne, po prostu to już jest śmieszne, ktoś odchodzi aby ktoś mógł przyjść, czy tak to jest?tak ma być?zabawa uczuciami? nigdy nie lubiłam gier. tęsknię za moją siostrą. ale no-uśmieeeechamy się!
zwijam dupke do babci a potem roweeerowo!a na komentarze odpiszę Wam w poniedziałek-dziękuję za każdy:*

KLIK

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla koleżanki :)
    Też czasami chciałabym, żeby niektórzy ludzie zniknęli z mojego otoczenia :/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję świadectwa z paskiem i wzorowego zachowania;) życzenia dla koleżanki ;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń